Китайська Xiaomi подешевшала після виходу на біржу

9 липня 2018, 11:44
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Ціна акцій одного з найбільших світових виробників смартфонів і іншої споживчої електроніки китайської Xiaomi Corp. знизилася на 1,3% за підсумками дебютних торгів після IPO.

Компанія в п'ятницю, 6 липня,здійснила первинне розміщення акцій в Гонконзі за нижньою межею цінового діапазону, що становив від 17 до 22 гонконгських доларів за акцію ($2,17-2,81), і залучила близько $4,7 млрд, передає агентство Інтерфакс- Україна.

Відео дня

Оцінка капіталізації Xiaomi - $54 млрд, вдвічі менша, ніж компанія хотіла отримати спочатку (близько $100 млрд). Незважаючи на це, розміщення Xiaomi стало найбільшим IPO в Гонконзі з вересня 2016 року.

Торги паперами Xiaomi в понеділок почалися на рівні 16,6 гонконгських доларів, потім котирування впали до 16 доларів, а потім пішли вгору і завершили день на позначці 16,78 доларів.

Раніше Xiaomi відклала первинне розміщення акцій у материковому Китаї в очікуванні зміни регулювання.


IPO Xiaomi, заснованої в 2010 році, було одним з найбільш очікуваних на ринку. Компанія виробляє смартфони, планшети, ноутбуки, телевізори, "розумні" годинники та "розумні" велосипеди, а також пароварки, тестери води та іншу техніку.

Чистий збиток Xiaomi за підсумками 2017 року становив 43,89 млрд юанів ($6,9 млрд), при цьому без урахування одноразових факторів вона отримала прибуток в розмірі 5,36 млрд юанів. Річна виручка компанії підскочила на 67% - до 114,6 млрд юанів ($18 млрд).

У першому кварталі 2018 року чистий збиток Xiaomi становить $1,1 млрд через разові списання.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X