Київстар вперше створив єдиний рахунок для всіх послуг

14 листопада 2016, 19:21
Телеком-лідер запропонував своїм користувачам обслуговування з одних рук і знижки за повний пакет сервісів

Найбільший стільниковий оператор України з 15 листопада виведе на ринок конвергентну пропозицію за принципом єдиного вікна. Клієнти компанії зможуть оплачувати використання мобільного та фіксованого зв’язку, а також телебачення за єдиним рахунком. Про це сьогодні розповів президент Київстару Петро Чернишов.

Відео дня

У лінійці тарифів Все разом при замовленні трьох перелічених вище послуг можна буде заощадити від 50 до 155 грн. щомісяця. За словами керівника напрямку FTTB Київстару Максима Купка, розмір знижки коливатиметься в межах 30-50%, а абонплата складе 120, 209 чи 259 грн./міс.

Київстар на 1 жовтня цього року обслуговував 26,3 млн стільникових абонентів і 808 тис. користувачів фіксованого інтернету. Для них, а також для своїх телеглядачів оператор запропонував у нових конвергентних тарифах оплачувати всі послуги єдиним рахунком. До зручностей для своїх клієнтів компанія зарахувала можливість управляти всіма сервісами в одному кабінеті самообслуговування. Підтримку таких користувачів здійснюватиме єдиний номер довідкової служби. Окрім знижок на пакет послуг, клієнти заощаджуватимуть час, не оплачуючи різні квитанції.

Запуском лінійки Все разом Київстар сподівається розширити абонбазу та збільшити сукупний рахунок від домогосподарств, де мешкають клієнти компанії. За словами Максима Купка, це дозволить зменшити відтік абонентів і заощаджувати кошти на обслуговуванні клієнтів.

Vodafone Україна та lifecell сьогодні не надали відповідей про свої наміри розвивати конвергентні послуги.

Показати ще новини
Радіо НВ
X