Це бета-версія нового сайту Нового Времени. Надсилайте свої зауваження на адресу newsite@nv.ua

Київхліб вирішив оскаржити штраф АМКУ про схожість дизайну упаковки торта з Roshen

14 лютого, 08:21
471
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Компанія звернулася до суду з позовом до АМКУ

Компанія Київхліб просить Господарський суд Києва визнати недійсним рішення Антимонопольного комітету України (АМКУ) про накладення штрафу у розмірі 219 тис. грн за порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції через дизайн упаковки торта (рішення від 23 листопада 2017 року №663-р).

Про це йдеться в ухвалі Господарського суду Києва, оприлюдненій 9 лютого, пише liga.net.

У документі зазначено, що компанія звернулася до суду з позовом до АМКУ і вимагає визнати недійсним і скасувати рішення, що стосується дизайну торта Казковий ключик.

Суд поки залишив позовну заяву Київхліба без розгляду. Протягом семи днів Київхліб має усунути недоліки позовної заяви, а саме: вказати орієнтовний розрахунок судових витрат, довести, що копія позову відправлена ​​відповідачу і що заява не дублює аналогічні позови з того ж приводу.


Компанія Київхліб створена у 1996 році. До неї входять дев'ять виробничих майданчиків компанії, які розташовані у Києві та Київській області. На виробничих потужностях випускається 550 тонн хлібобулочних і 10 тонн кондитерських виробів на добу.

2016 рік компанія Київхліб, згідно з міжнародними стандартами фінансової звітності, закінчила з чистим прибутком 19,5 млн грн, збільшивши чистий дохід на 41,5%.


Нагадаємо, що 6 грудня 2017 Антимонопольний комітет України (АМКУ) оштрафував компанію Київхліб на 219 тис. грн за використання схожого на упаковку кондитерської корпорації Рошен оформлення для торта Казковий ключик.

Пізніше Господарський суд Києва заборонив Київхлібу виробляти торти в упаковці, що повністю або частково копіює упаковку торта Золотий ключик.

На початку лютого повідомлялося, що Рошен звернувся до Господарського суду Києва з позовом до гіпермаркету Ашан Україна щодо продажу тортів під торговою маркою торт Київський і Київський торт, а також порушення виробником Белларія права інтелектуальної власності при випуску продукції під торговою маркою Київський торт.

Пізніше у Рошен назвали бренд Київський торт виключно своєю власністю.

Приєднуйтесь до нашого каналу в Telegram

Найцікавіші статті та добірка важливих новин щовечора

Підписатися