Київ домовився з бізнесом про зменшення кількості реклами

3 серпня 2018, 10:34

Влада Києва разом з власниками рекламних компаній розробили правила розміщення зовнішньої реклами в Києві. Тепер її кількість на вулицях столиці зменшиться.

Про це заявив голова Київської міської державної адміністрації Віталій Кличко, передає прес-служба КМДА.

За його словами, в місті впроваджують нову схему розміщення наземної реклами.

Відео дня

"Ми знайшли компроміс між усіма ключовими гравцями рекламного ринку. І домовилися про те, що зовнішньої реклами в місті має бути менше. Сьогодні, наприклад, ви не побачити в центрі столиці так звані розтяжки, не побачите такої кількості великих білбордів. Діють ухвалені правила. Це стосуватиметься і метрополітену. Ми мінімізуємо кількість реклами, яка "закриває" як вагони метро, так і самі станції", - сказав Кличко.

Крім того, за його словами, актуальним є питання впорядкування розміщення реклами на транспорті.

Кличко заявив, що він дав відповідне доручення профільному заступнику Олексію Резнікову та Управлінню з питань реклами КМДА щодо розробки у стислі терміни схеми розміщення реклами на транспорті. Її, зокрема, не повинно бути на вікнах та дверях у вагонах метро, на дверях вхідної групи метрополітену та мармурових фрагментах оздоблення станцій. Також реклама не повинна псувати вигляд станцій – пам’яток архітектури.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X