Кавовий франчайзинг: підводні камені і хвилі успіху

22 січня 2020, 16:02
Спецпроект
Запустити кав’ярню — складний вид бізнесу (Фото:Gemini Espresso)

Запустити кав’ярню — складний вид бізнесу (Фото:Gemini Espresso)

Що дає союз франчайзера і франчайзі, коли мова йде про відкриття кав’ярні? Яких помилок у розвитку власного бізнесу допомагає уникнути такий діловий дует?

Запустити кав’ярню — складний вид бізнесу, хоча багатьом новачкам здається, що це легко і просто. За статистикою, 8 з 10 нових кав’ярень закриваються в перший же рік роботи. Чому велика частина припиняє роботу і в чому секрет успіху тих двох, які виживають?

Відео дня

Типові бізнес-рифи

Для будь-якого кафе важливі зручне для цільової аудиторії місце розташування і хороший трафік. Плюс продуманий формат кавового закладу: його розмір, вдала концепція, цікава стилістика. І, безумовно, якість кавових напоїв, а також супутньої продукції в поєднанні з вивіреним стилем обслуговування.

Важливо і те, як сам підприємець відчуває себе в ролі капітана. Якщо при перших же невдачах керівник опустить руки, то бізнес піде на дно.

Класичні помилки в цьому сенсі: невдалий вибір локації і переоцінка конкурентоспроможності кав’ярні. Низький рівень підготовки персоналу та кадрова плинність — типові «міни», що підривають бізнес зсередини. Ваш кавовий «корабель» не потоне, якщо його команда добре навчена і знає свою справу.

Лоцман у кавовому морі

Щоб не напоротися на бізнес-рифи, варто розглянути варіант франшизи. Як показує практика, це один з найнадійніших варіантів відкриття своєї справи: 85% франчайзингових компаній перетинають п’ятирічний екватор, успішно розвиваючись і приносячи дохід.

Gemini Espresso
Фото: Gemini Espresso

У цьому сенсі цікавий франчайзинговий досвід провідного українського обсмажувальника кави Gemini Espresso, який знає все про якісну каву, кавоварки і складнощі під час запуску кав’ярень.

Слід зазначити, що кав’ярні не були профільним бізнесом компанії. Тільки після відкриття кількох своїх кав’ярень, які стали комерційно успішними, було напрацьовано необхідний досвід для створення напряму франчайзингу. У 2019, опрацювавши деталі і остаточно затвердивши модель, новий напрям запрацював на повну силу.

Людмила Поліно

директор з маркетингу компанії Gemini Espresso

«Секрет ідеального еспрессо Gemini — це свіжообжарена кава, якісне обладнання та професіоналізм бариста, — розповідає Людмила Поліно, директор з маркетингу компанії Gemini Espresso. — Щоб забезпечити такий всебічний гарант, ми прийняли стратегічне рішення відкривати свої франчайзингові кав’ярні. Запити на відкриття кав’ярень під ТМ Gemini стали надходити з того моменту, як наш бренд став високовпізнаваним».

Формула успіху

Франчайзинг базується на win-win — філософії взаємної вигоди. Франчайзер за допомогою цього інструменту розширює свій бізнес, а франчайзі отримує можливість для швидкого і впевненого старту з мінімальними фінансовими ризиками. Такий безпечний бізнес-старт при відкритті власної кав’ярні і пропонує своїм партнерам Gemini espresso club.

Євген Логвин

менеджер з розвитку франчайзингової мережі Gemini Espresso

«Наш франчайзинг-формат — це вдалий старт для підприємця, який хоче заробляти і розвиватися на кавовому ринку, — розповідає Євген Логвин, менеджер з розвитку франчайзингової мережі Gemini Espresso. — За бажанням підприємця відкриття кав’ярні може бути зроблено „під ключ“ — з детальним дизайн-проектом, наданим замовнику. Ми поставляємо нашим франчайзі якісну зернову каву власного обсмажування і професійне кавове обладнання (Iberital і Rancilio), дистриб’ютором якого є компанія. Людям, які працюють за нашою франшизою, не потрібно створювати бренд з нуля, витрачати вагомі суми на перевірку життєздатності проекту і його маркетинг, адже ми, як франчайзер, все це вже продумали. Головне — дотримуватися всіх наших рекомендацій, і незабаром така кав’ярня стане популярним місцем серед поціновувачів якісної кави».

У числі провідних переваг франшизи: впізнаваний бренд Gemini Espresso і консультація франчайзі на етапі запуску кав’ярні, а також подальший супровід під керівництвом особистого менеджера.

Якщо говорити про простір закладу, то є можливість вибору з трьох основних форматів кав’ярні. Вони продумані таким чином, що можуть бути адаптовані практично під будь-яке приміщення.

Gemini Espresso
Фото: Gemini Espresso

А за швидкістю старту практика Gemini показала, що на відкриття кав’ярні необхідно зовсім небагато — від 30 до 45 днів. Оскільки в Gemini Espresso є професійна школа навчання бариста, легко вирішується і питання спеціалізованого навчання персоналу.

Безперечно, подібна форма співпраці позитивно позначиться на розвитку кав’ярні, знизить фінансові ризики, поліпшить якість послуг, що надаються, а найголовніше — принесе бажаний прибуток і власнику закладу, і франчайзеру. Не знаєте, у що інвестувати? Інвестуйте в бізнес на зростаючому ринку. Кава — продукт з високою маржею і хорошими можливостями для заробітку.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X