Мережа АТБ оголосила про зниження торгової націнки на продукти першої необхідності
Мережа супермаркетів АТБ знижує торговельну націнку на продукти першої необхідності на 2−8% з 1 квітня, повідомляється в прес-релізі компанії.
На такий крок компанія пішла в умовах економічної кризи і загальнонаціонального карантину, а також у зв’язку зі стрімким підвищенням відпускних цін з боку постачальників. Крупи, макаронні вироби, сіль, цукор, борошно, бакалія подешевшають на 2−3%, овочі і фрукти — на 4−8%.
Крім того, у всіх магазинах АТБ знімаються обмеження щодо продажу товарів в одні руки. У разі ажіотажу на деякі групи товарів, компанія залишає за собою право вводити локальні обмеження на продаж.
Як повідомлялося, 22 березня мережа супермаркетів АТБ повідомила про підвищення цін на продукти харчування і товари першої необхідності. У компанії пояснили це тим, що постачальники різко підняли ціни у зв’язку із зростанням витрат. Це пов’язано з прийнятими карантинними заходами. Зокрема, продукти так званого борщового набору (картопля, капуста, цибуля, морква) подорожчали на 35−128%, цукор — на 8%, макаронні вироби — на 9,5%, пшенична крупа — на 11%, гречка — на 51%, борошно — на 5%, яйця — на 6%. Через істотне зростання цін київське відділення Антимонопольного комітету порушило справу проти найбільших мереж продовольчих магазинів — NOVUS, Ашан, METRO Cash & Carry Ukraine, Сільпо, BILLA, АТБ-Маркет, VARUS і ЕКО Маркет. В АМКУ зазначили, що ціни на певні продукти зросли синхронно в різних торгових мережах. Це може свідчити про змову.