Маски, фарби, презервативи. В Епіцентрі розповіли, онлайн-попит на які товари найбільше зріс під час карантину

13 квітня 2020, 18:56

Під час карантину в мережі Епіцентр найбільше зріс онлайн-попит на медичні товари, маски та презервативи, повідомили у компанії.

Найбільшим попитом за останній місяць користувалися медичні витратні матеріали одноразового використання. Продажі медичних масок, захисних рукавичок, респіраторів, бахіл, бинтів тощо виросли у 50 разів. На другому місці - медичні прилади (інгалятори, термометри, засоби кварцування тощо) — попит на них виріс у 17 разів.

Відео дня

Фарба та колоранти посіли третє місце. Їхні продажі зросли у 7 та 13 разів відповідно.

Інша категорія продукції - засоби контрацепції. Презервативи опинились на четвертому місці: у карантин їх продажі зросли у 5,5 разів.

Дезінфектори та антисептики замикають п’ятірку товарів-лідерів. Динаміка їхніх продажів у epicentrk.ua збільшилася за березень учетверо.

Також зросла кількість замовлень на оздоблювальні матеріали — у 3,2 рази зріс попит на шпалери, у 2,5 рази — на змішувачі, у 2,2 рази — на плитку та ламінат. А ще необхідність сидіти вдома збільшила вдвічі динаміку продажів побутової хімії та телевізорів і у 1,5 рази — продажі пральних машин.

«Кількість замовлень в epicentrk.ua з 12 березня, початку карантину, збільшилася на 83% у порівнянні з попереднім місяцем. Це пов’язано як з самоізоляцією населення і збільшенням частки покупок через e-commerce в цілому, так і з обмеженістю в роботі стаціонарних магазинів Епіцентр», — заявив директор департаменту діджитал-маркетингу Епіцентр К Андрій Труш.

Раніше повідомлялося, що за даними платформи OLX, у березні українці найчастіше були зацікавлені у купівлі побутової хімії та двоколісного транспорту.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X