Кому у рецесію жити добре. Ринкова вартість виробника люксових товарів LVMH вперше досягла 400 млрд євро

17 січня, 17:56
Президент Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) Бернар Арно (Фото:CHRISTIAN HARTMANN \ Reuters)

Президент Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) Бернар Арно (Фото:CHRISTIAN HARTMANN \ Reuters)

Капіталізація виробника люксових товарів LVMH вперше досягла 400 млрд. євро. Компанія виграла від швидкого відкриття Китаю.

Акції конгломерату LVMH зросли до нового рекордного максимуму 17 січня, вперше забезпечивши групі ринкову капіталізацію 400 мільярдів євро, передає Reuters.

Таким чином конгломерат закріпив за собою лідерство як найдорожчу компанію Європи. Як і інші компанії, що виробляють предмети розкоші, які сильно залежать від Китаю, цього року LVMH виграла від швидкого відкриття другої за величиною економіки світу.

Відео дня

У той же час, аналітики не очікують подальшого зростання акцій компанії.

"Вони стріляють своїм останнім патроном, тобто китайцями, які знову відкриваються, і далі все стане складніше: жорсткі порівняння, падіння долара", - зазначив голова відділу акцій та портфельний менеджер Banor SIM Анджело Меда.

За його прогнозами, капіталізація LVMH може зрости до 500 млрд євро.

У середині грудня підприємець і винахідник Ілон Маск поступився першим місцем у рейтингу Real Time Billionaires, що складається журналом Forbes, президенту Louis Vuitton Moet Hennessy ( LVMH) Бернару Арно та його сім'ї.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X