Тиждень розлучень. Виробник вакцини від коронавірусу розділить бізнес на дві публічні компанії — WSJ
Виробник однодозової вакцини від коронавірусу Johnson&Johnson розділить свій бізнес на дві окремі компанії.
Американська Johnson&Johnson планує розділитися на дві публічні компанії, розділивши медичну та споживчу частини бізнесу, пише The Wall Street Journal.
Найбільша у світі компанія з продажу товарів для здоров’я відокремить свій високоприбутковий, але менш передбачуваний бізнес з продажу рецептурних ліків і медичних пристроїв від своєї легендарної групи споживчих товарів, що повільно зростає.
За словами СЕО Johnson&Johnson Алекса Горські, компанія виділить свій споживчий підрозділ в окрему компанію протягом найближчих 18−24 місяців.
Він зазначив, що рішення про поділ бізнесу було прийнято через те, що останніми роками клієнти та ринки двох різних підрозділів компанії сильно розійшлися. У тому числі це сталося під час пандемії. Горскі спростував, що поділ компанії має якесь відношення до позовів з обвинуваченнями в тому, що використання дитячої присипки Johnson&Johnson викликало рак.
Горскі не уточнив, як називатиметься нова компанія і хто її очолить. Він зазначив, що Johnson&Johnson планує структурувати угоду таким чином, щоб вона не оподатковувалась.
Горскї припускає, що споживчий підрозділ Johnson&Johnson буде виділено в окрему компанію, яка потім вийде на біржу.
За словами фіндиректора компанії, після поділу фармацевтичний бізнес збереже назву Johnson&Johnson і продовжуватиме залишатися найбільшим у світі виробником товарів для здоров’я з оборотом близько $80 млрд.
Раніше аналогічне рішення про відділення споживчого бізнесу ухвалили інші компанії галузі - Pfizer та Merck.
Раніше цього тижня про поділ бізнесу заявили ще дві великі компанії - американська General Electric та японська Toshiba. Кожна з них розділить свій бізнес на три різні компанії.