Інновації у справі: КИЇВЕНЕРГО підводить підсумки року

29 грудня 2016, 19:34
Новини компаній

У 2016 році Україна пережила чимало труднощів. Але разом з тим відбулися й позитивні зміни – наприклад, у столичній комунальній сфері

Минулого році компанія КИЇВЕНЕРГО активно працювала над сервісами, покликаними зробити життя киян більш комфортним. Завдяки нововведенням вирішувати комунальні питання стало набагато простіше і швидше.

Відео дня

Так, у червні 2016 на сайті компанії був запущений онлайн сервіс Особистий кабінет тепла та гарячої води . Завдяки Особистому кабінету внести показання лічильників, переглянути статистику свого споживання і платежів, проконтролювати показання будинкового теплолічильника і заплатити за гарячу воду і опалення можна через інтернет. Ці переваги вже оцінили понад 130 тисяч клієнтів. А Особистим кабінетом електроенергії , який працює вже кілька років, активно користуються понад 456 тисяч киян.

Для активних користувачів пристроїв на базі Android КИЇВЕНЕРГО розробили мобільний додаток , який можна безкоштовно завантажити з PlayMarket. Воно дає можливість вносити показання електролічильників та оплачувати електроенергію, використовуючи смартфон або планшет.

Передати показання лічильника електроенергії можна також і за телефоном – для цього тепер навіть немає необхідності безпосередньо спілкуватися з оператором контакт-центру , свої цифри можна внести в систему за допомогою автоматичного меню. Сам контакт-центр КИЇВЕНЕРГО також модернізували – збільшили штат операторів і посилили програмний комплекс.

Позитивні зміни торкнулися і центрів обслуговування клієнтів . Оскільки відвідувати їх у робочий час багатьом киянам не завжди зручно, час роботи деяких центрів продовжили, а центри на вул. Маршала Тимошенко, 18, Жилянській, 83/53, Драгоманова, 40-з та Закревського, 14 відкриті також і по суботах.

Крім того, записатися на прийом до фахівця тепер можна онлайн, обравши зручний для себе час. Це дозволяє зробити сервіс попереднього запису , над яким зараз активно працюють в компанії.

Такі підсумки 2016 року. У КИЇВЕНЕРГО кажуть, що зупинятися на досягнутому не стануть. Так що, наступного року кияни можуть чекати появи нових зручних сервісів для вирішення виникаючих питань.

Показати ще новини
Радіо НВ
X