Hyundai несподівано скоротив прибуток до мінімуму за 7 років
Фінансовий результат був мінімальним з першого кварталу 2010 року, коли Hyundai перейшла на МСФЗ, і виявився набагато слабкіше очікувань ринку.
Чистий прибуток компанії в липні-вересні знизився на 7% - до 1,12 трлн вон ($988 млн) порівняно з 1,21 трлн вон за аналогічний період роком раніше.
Консенсус-прогноз експертів припускав невелике підвищення цього показника прибутку - до 1,22 трлн вон, пише The Wall Street Journal.
Виручка автовиробника в минулому кварталі скоротилася на 6% - до 22,1 трлн вон. Операційний прибуток впав на 29% - до 1,07 трлн вон.
При цьому керівники Hyundai попередили про погіршення ділової кон'юнктури в останні місяці року на тлі підвищення глобальної невизначеності.
У вересні працівники Hyundai провели першу повномасштабну страйк через 12 років після низки часткових припинень операцій в липні-серпні. В результаті перебоїв у виробництві компанія випустила на 140 тис. автомобілів менше, ніж планувалося, недоотримавши близько 3 трлн вон виручки.
В той же час зміцнення південнокорейської вони погіршило результати компанії за кордоном. За 12 місяців, що завершилися у вересні, вона подорожчала більш ніж на 7% в парі з доларом США.
Крім того, в Південній Кореї в червні завершилися податкові пільги у зв'язку з придбанням нових автомобілів, що негативно позначилося на попиті.
Тепер аналітики сумніваються, що Hyundai вдасться досягти цільового показника продажів у 2016 році - 8,13 млн автомобілів. Hyundai і її "дочка" Kia спільно займають п'яте місце в світі з продажу автомобілів.
Для того, щоб трохи компенсувати скорочення виручки і прибутку, топ-менеджери Hyundai погодилися на зниження оплати їх праці на 10% до кінця 2017 року. Компанія вдається до такої міри вперше за сім років.
Акції Hyundai подешевшали на 1,1% на торгах у Сеулі в середу. Капіталізація компанії скоротилася на 8,4% в 2016 році, тоді як корейський фондовий індекс KOSPI зріс на 2,5%.