Онлайн, офлайн або все одразу? В Україні представили нове дослідження споживацьких звичок — публікуємо головні цифри

9 липня 2021, 17:26

26% надають перевагу покупкам у звичайних магазинах, 13% українців — онлайн-покупкам. У той же час 57% опитаних у рівній мірі купують як онлайн, так і офлайн.

Про це говорять дані нового соцопитування від дослідницької компанії Gradus Research, яке знаходиться в розпорядженні редакції Радіо НВ.

Найчастіше в інтернет-магазинах українці купують одяг і взуття (56%) та електроніку (52%). 38% замовляють онлайн засоби гігієни і догляду за собою, а 28% - ліки. 25% опитаних купують в інтернеті іграшки, 23% - книжки, 16% - продукти харчування, 15% - прикраси, а 9% - меблі. На інші товари приходиться 3% відповідей респондентів. У той же час 8% заявили, що нічого не купують в інтернет-магазинах.

Відео дня

67% українців відповіли, що надають перевагу покупкам в інтернет-магазинах через низьку ціну. 53% зазначили, що їх приваблює як можливість не витрачати час на особистий візит в магазин, так і більш широкий вибір товарів. 44% відзначили можливість знайти товари, які не продаються у звичайних магазинах в Україні. Для 20% важливим критерієм є можливість не наражатися на небезпеку захворіти на Covid-19, а для 17% - можливість купити товар відразу після його виходу, а не через кілька місяців, коли він з’явиться в Україні. 11% респондентів також вказали причиною здійснення покупок онлайн розміри, які рідко зустрінеш в звичайних магазинах. Ще 4% було важко відповісти на це запитання.

На запитання «Наскільки ви готові ризикнути та замовити в інтернет-магазині речі, які вимагають примірки або особистого огляду (наприклад, одяг чи взуття)?» учасники опитування відповіли наступним чином:

Готовий (а) зробити замовлення у будь-яких випадках — 13%

Можу ризикнути, якщо річ дуже подобається — 45%

Тільки у винятковому випадку, якщо таку річ точно не знайти в звичайних магазинах — 23%

Не готовий (а) зробити замовлення за жодних умов — 13%

Важко відповісти — 6%

Опитування було проведено дослідницькою компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети в мобільному додатку Gradus.

Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст з кількістю мешканців більше 50 тисяч у віці 18−60 років за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном.

Період проведення опитування — 7 липня 2021 року з 12:00 до 16:30. Розмір вибірки — 1000 респондентів.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X