Голова Lexus Europe Паскаль Руж: Ми зберігаємо нашу ДНК у вигляді якості, довговічності, надійності, додаючи до цього більше емоцій

14 травня 2018, 10:54
Новини компаній
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
 Голова Lexus Europe Паскаль Руж

Голова Lexus Europe Паскаль Руж

15-го березня 2018-го року у Львові відбулося відкриття оновленого автосалону Lexus. Нова дизайн-концепція Lexus щодо дилерських центрів — це сучасний стиль з яскравими акцентами в інтер'єрі і прогресивними технологічними рішеннями.

Почесним гостем церемонії став голова Lexus Europe Паскаль Руж. Під час інтерв'ю з НВ Паскаль Руж розповів про те, які зміни відбулися в компанії за останній час, і в якому напрямы планує розвиватися Lexus в найближчому майбутньому.

Як бренд Lexus трансформувався за останній час?

Відповідаючи на це запитання, потрібно повернутися до витоків, адже бренд Lexus відносно молодий — компанії приблизно 30 років. З самого початку у нас були три основоположні речі — те, що англійською ми називаємо QDR: якість, довговічність і надійність. Це завжди було фундаментом для компанії — це ДНК нашого бренду. На початку нового десятиліття, приблизно позначимо його 2020-2030 роками, ми додаємо бренду більше емоцій. Думаю всі помітили це в останніх моделях Lexus, починаючи з оновлених седанів GS і IS. Пізніше зміни були помітні в кроссоверах NX і RX, в минулому році — в бізнес-седані LS і купе LC. Тепер ми представили новий кросовер UX на Женевському автосалоні. Таким чином, покупці можуть спостерігати за новим дизайном, новим способом сприйняття наших автомобілів. Плюс до цього, важливим є той факт, що ми додаємо емоцій двигунам, підвищуємо їх продуктивність для отримання ще більшого задоволення від їзди. Саме так змінився наш бренд: ми зберігаємо нашу ДНК у вигляді якості, довговічності, надійності, додаємо до цього більше емоцій.

Які основні досягнення компанії за останні кілька років?

Щоб продемонструвати наші основні досягнення, досить подивитися на дані продажів за останні роки в Європі: чотири роки тому ми продали 45 000 автомобілів, а в минулому році ця цифра досягла 75 000. Це один з найвищих приростів на європейському ринку авто преміум-класу. Це означає, що зміни, які ми впроваджуємо, безсумнівно, подобаються нашим покупцям.

Які в цілому особливості європейського ринку Lexus?

Думаю, тут потрібно говорити про дві головні речі: по-перше, це технології, наші випробування продуктивності. Багато хто знає, що Lexus — перший преміальний автобренд, який представив гібридний двигун в 2005-му, 13 років тому. Це був дуже важливий крок для нас, який ми, безсумнівно, хочемо продовжити. У країнах Західної Європи, таких як Франція, Італія, Німеччина, Велика Британія, а також в Скандинавських країнах, 98% автомобілів, які продав Lexus, є гібридними. У Східній Європі цей показник трохи нижче, але ми бачимо, що тут ця тенденція також зростає. По-друге, що не менш важливо, — в Європі у нас завжди був великий попит на моделі компактних кросоверів. Lexus володіє однією з найширших лінійок SUV, і ми продовжуємо працювати в напрямі кросоверів.

Які пріоритети ставить перед собою Lexus на ринку Європи?

Якщо говорити про обсяги продажів, я думаю, що, об'єктивно, ми хочемо продовжити зростання і розвиток. До 2020-го року наша мета — продати 100 000 автомобілів Lexus в Європі. Але варто зазначити: обсяги продажів не є нашим головним завданням, адже переслідувати цифри – не наша стратегія. Ми рухаємося в напрямі, як я це називаю, сталого розвитку. Це означає, що ми хочемо побудувати міцну основу для нашої компанії — як для якісного виробника, так і для якісного продавця. Наприклад, можна зробити різкий стрибок вперед, а після цього зовсім зупинитися. Для нас важливішим є поступальне стійке зростання, яке ми здійснюємо з року в рік. Це дуже важливо, оскільки нам вдається зберегти дуже високий рівень задоволеності наших покупців. Досвід Lexus є основоположним в цьому плані — ми ніколи не підемо на компроміс і ніколи не будемо переслідувати найбільшу кількість, нехтуючи досвідом нашої компанії, тому що це основа нашої діяльності. Це доведено різноманітними міжнародними нагородами і не тільки в Європі, але й у США та інших регіонах. Це підтверджує, що Lexus надає якісний і сильний продукт.

Нещодавно стало відомо, що компанія планує випускати новий компактний кросовер Lexus UX. Це буде третій кросовер в лінійці Lexus, поряд з NX і RX. Чому для компанії важливо розширення в цьому сегменті?

Це розширення важливе, тому що ми спостерігаємо стрімко зростаючий тренд: покупці в Європі трохи змінюються в плані придбання того чи іншого типу автомобіля. Багато років тому більшість з них хотіли їздити на седанах, але тепер, як ми бачимо, сегмент SUV, або кросовер, набирає все більшої популярності. Ці автомобілі трохи вище, вони створені на абсолютно новій платформі з дуже низьким центром ваги, що дозволяє їм демонструвати дуже хорошу динаміку. Таким чином, маючи хороші якості керованості, ці автомобілі також зберігають високу продуктивність і поводяться на дорозі як звичайні седани. Це дуже важливо для нас, тому що ми хочемо мати дуже динамічні автомобілі в кожному сегменті.

Які технічні інновації Lexus є найбільш важливими для бренду, і які новинки компанія планує впровадити в майбутньому?

Насправді таких ключових моментів дуже багато. Перш за все, ми були одними з перших, хто вивів сегмент SUV на ринок, це була модель Lexus RX. Також, як я вже згадував, ми були першими, хто впровадив технологію гібридного двигуна в преміальному сегменті автомобілів. Минулого тижня в Женеві я був на прем'єрі нашого концепт-кара Lexus LF-1 Limitless. Це авто може вийти на ринок вже в найближчі роки, і головною його особливістю є те, що машина може мати абсолютно різні двигуни — гібридні, plug-in електричні та традиційні бензинові силові агрегати. Це один з головних напрямів, в якому ми продовжимо нашу роботу. Хочемо запевнити всіх: ми маємо найкращі технології для покупців у будь-якій частині світу.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X