Harley-Davidson оголосив про перегляд бізнесу і вихід з ряду ринків
З початку 2020 року капіталізація Harley-Davidson знизилася на понад 27%.
Найбільший американський виробник мотоциклів Harley-Davidson Inc. на тлі збитків і падіння продажів у другому кварталі 2020 року оголосив про зміни в структурі бізнесу, повідомляє Інтерфакс-Україна.
Компанія збирається піти з ряду ринків і оптимізувати продуктову лінійку.
Чистий збиток Harley-Davidson у квітні-червні склав $92 млн у порівнянні з чистим прибутком у розмірі $196 млн за аналогічний період минулого року.
Виручка впала на 47% - до $865 млн проти $1,63 млрд роком раніше.
Глобальні роздрібні продажі мотоциклів Harley-Davidson у минулому кварталі склали 52,7 тис. у порівнянні з 71,8 тис. за той же період 2019 року.
В рамках стратегічного плану, розрахованого на п’ять років, компанія планує перебудувати асортимент своєї продукції, щоб більш точно відповідати бажанням клієнтів і підвищити цінність своєї продукції. Крім того, Harley-Davidson має намір скоротити близько 700 робочих місць (13% штату).
Компанія планує зосередитися приблизно на 50 ринках у Північній Америці, Європі та ряді країн АТР, на які припадає основна частина продажів і які мають потенціал для зростання. При цьому вона вивчає варіанти виходу з тих ринків, де обсяги продажів і рентабельність не виправдовують подальші інвестиції.
З початку року капіталізація компанії знизилася на понад 27% і становить зараз близько $4,5 млрд.