Група компаній Молочний альянс відмовилась від співпраці з телеканалом ZIK

27 листопада 2019, 14:35

У Молочному альянсі заявили, що зміна рекламної політики обумовлена зміною власника телеканалу.

Група компаній Молочний альянс з 22 листопада виключила канал ZIK зі спліту в рекламних кампаніях брендів портфелю, і, наразі цей канал не буде входити до канального спліту при розміщенні рекламних кампаній брендів групи компаній в майбутньому, повідомили у Групі.

Відео дня

«Останнім часом в мережі інтернет та у низці груп у соціальних мережах почала активно розповсюджуватися інформація в бік брендів Яготинське та Пирятин, яка має звинувачувальний характер у спонсоруванні російської агресії. Автори звинувачень акцентують увагу споживачів на тому, що, розміщуючи рекламу на телеканалі ZIK виробники, таким чином, підтримують російську агресію», — сказано у повідомленні групи компаній.

Молочний альянс звертає увагу, що на момент укладання договору щодо розміщення реклами на початку 2019 року, телеканал ZIK належав іншим власникам

«На каналі працювала команда незалежних журналістів, яка боролась проти російської пропаганди. Все змінилось, коли канал змінив власника», — зауважили у Групі.

Раніше також повідомлялося, що компанія Якобс Дау Егбертс Україна вирішили відмовитися від співпраці з телеканалом ZIK.

Канал ZIK разом зі 112 Україна і NewsOne належать нардепу з фракції Опозиційна платформа — За життя Тарасу Козаку. Він є соратником кума президента РФ Володимира Путіна Віктора Медведчука.

Показати ще новини
Радіо НВ
X