Google знову поміняв правила розміщення політичної реклами

21 листопада 2019, 10:38
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Замовникам політичної реклами буде складніше налаштовувати тергетинг за цільовою аудиторією.

Компанія Google знову ввела нові правила розміщення політичної реклами, які істотно ускладнюють таргетування, повідомляється в блозі компанії.

Тепер політичну рекламу можна буде зорієнтувати всього лише за трьома основними ознаками: стать, вік і геолокація користувача. При цьому, замовники все ще зможуть користуватися контекстною рекламою і «прив'язувати» повідомлення до вводеденого у пошук ключового слова.

Відео дня

Google стежитиме, щоб в рекламних повідомленнях не містилися фейки, але вживати заходів планує лише в крайніх випадках.

«Ми очікуємо, що кількість політичної реклами, до якої ми вживаємо заходів, буде дуже обмеженою, але ми будемо продовжувати робити це в разі явних порушень», - повідомляється в блозі компанії.

Нові правила вступають в силу в Великобританії протягом тижня (До початку дострокових парламентських виборів), в Євросоюзі - до кінця цього року. В інших країнах нові правила почнуть діяти з 6 січня 2020 року.

Нагадаємо, що в Twitter заборонили всю політичну рекламу .

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X