Рекламодавці попросили Google не відмовлятися від підтримки cookie-файлів

17 січня 2020, 17:06
Рекламодавці побоюються, що відмова Google від підтримки сторонніх cookie-файлів негативно позначиться на ринку таргетированной реклами.

Маркетологи і рекламні агентства попросили Google не відмовлятися від підтримки сторонніх cookie-файлів в браузері Chrome до появи альтернативи, пише The Wall Street Journal.

Рекламодавці заявляють, що відмова компанії від підтримки сторонніх cookie-файлів в Chrome може зашкодити бізнесу і споживачам. Ці файли передаються в браузер з сайту і дозволяють рекламодавцям налаштовувати таргетовану рекламу.

Відео дня

«Це може зруйнувати велику частину інфраструктури сучасного інтернету, не надавши ніякої життєздатної альтернативи, а також позбавити доходів від реклами стартапи і компанії, що розвиваються», — йдеться в заяві Національної асоціації рекламодавців і Американської асоціації рекламних агентств.

Асоціації попросили Google не поспішати з відключенням cookie-файлів, до появи альтернативи.

У відповідь на заяву рекламодавців в Google заявили, що план компанії вступить в силу після того, як галузь розробить альтернативні інструменти для рекламодавців. У той же час в компанії підкреслили неминучість нововведень з міркувань захисту даних користувачів.

Конкуренти Chrome — браузери Safari (Apple) і Firefox (Mozilla) вже встановили обмеження на відстеження файлів cookie. Однак, Chrome домінує на світовому ринку браузерів для робочого столу.

Експерти припускають, що подібне рішення може позитивно вплинути на індустрію, оскільки це підштовхне компанії до встановлення прямих відносин зі споживачами.

Нагадаємо, що в листопаді 2019 року Google знову поміняв правила розміщення політичної реклами.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X