Частка неорганізованої роздрібної торгівлі в Україні досі складає близько 40% — глава АТБ
За оцінкою компанії АТБ, частка неорганізованого роздрібної торгівлі в Україні сягає близько 40%.
Про це гендиректор АТБ Борис Марков сказав в інтерв'ю YouTube-проєкту Андрія Жука За рамками рітейлу.
«Державна статистика досить некоректна через не здачу статистичної звітності спрощенцями і суб'єктами малого підприємництва. Наша оцінка збігається з дослідженнями великих дослідницьких компаній. За нашою спільною оцінкою, частка неорганізованої роздрібної торгівлі досі близько 40%», — зазначив він.
За словами Маркова, АТБ вважає своїми конкурентами в Україні всіх, хто займається продажем продуктів харчування і супутніх товарів.
«Наші конкуренти — всі: оператори роздрібної та оптової торгівлі, онлайн- і офлайн-торгівлі. Якщо вам треба батон хліба або пляшка молока, ви це купите один раз. І якщо ви це купуєте в якомусь гастрономі або МАФі, який знаходиться недалеко від нашого магазину, з великою часткою ймовірності, ви це не купуєте у нас», — пояснив він.
Гендиректор АТБ також вважає, що один з головних конкурентів компанії в Україні — бідність.
«На жаль, так. На неї ми в короткостроковій перспективі не можемо вплинути», — зазначив Марков.
Корпорація АТБ — об'єднання компаній у сфері роздрібної торгівлі, виробництва та продажу продуктів харчування. До складу корпорації входить роздрібна компанія АТБ-маркет, кондитерська фабрика Квітень (ТМ Bravissimo, Квітень, Biscuits Collection), м’ясна фабрика Фаворит Плюс (ТМ Добров, М’ясна лавка, Ковбасний ряд), спорткомплекс Схід в Дніпрі.