Ціна може становити до $80 млн. Компанія Glovo купує сервіс доставки Zakaz.ua — ЗМІ
Іспанська компанія Glovo, яка активно розвиває бізнес в Україні, готується до купівлі сервісу доставки продуктів Zakaz.ua.
Про це з посиланням на власні джерела на ринку пише AIN. Видання уточнює, що йдеться про повний викуп бізнесу Zakaz.ua компанією Glovo.
Сторони не коментують угоду, але, за даними видання, її сума може становити від $50 до $80 млн.
У 2020 році виторг компанії Zakaz.ua становив $85 млн, план на 2021 рік — $128 млн. Подібні компанії купують за ціною 0,5−1 виручки. В Україні, через особливості ринку, найчастіше діє саме перший варіант.
У 2020 році Zakaz.ua залучила 5 млн євро інвестицій. Тоді оцінка компанії не повідомлялася, але як вдалося дізнатися журналістам, на той час вона становила $40 млн.
Видання припускає, що одна з основних причин, через які може відбутися продаж Zakaz.ua — те, що бізнес компанії все ще потребує постійних додаткових інвестицій.
Основний акціонер Zakaz.ua — фонд CIG — вказував, що вклав у компанію майже $15 млн за останні кілька років. «Для CIG, який зараз активно інвестує в стартапи за кордоном, це не найзручніший проєкт і вдалий вихід з нього — можливість отримати кошти та інвестувати їх в інші проєкти», — пише AIN.
Водночас для Glovo купівля Zakaz.ua — шанс зміцнити та швидко масштабувати свій бізнес. Компанія розвиває в Україні доставку, а також почала відкривати даркстори. Зараз Glovo займає лідируючу позицію щодо доставки з ресторанів, тоді як Zakaz.ua, за їхніми власними запевненнями, — лідер на ринку доставки із супермаркетів. Угода допоможе Glovo акумулювати всі сильні сторони в рамках одного бренду.
«Угода дозволить Glovo швидко отримати компанію, яка зможе доставляти товари не зі складів, яких потрібно сотні для великих міст (і час на їх створення), а з уже існуючих супермаркетів і фактично використовувати вже існуючі напрацювання. Один із інсайдерів ринку припускає, що в плані доставки з ресторанів та магазинів на ринку з’явиться монополіст, перемогти якого буде дуже складно, якщо не неможливо», — пише видання.
Раніше повідомлялося, що Glovo планує інвестувати 7 млн євро у розвиток мережі дарксторів в Україні.
Також повідомлялося, що Glovo планує розширити мережу «хмарних кухонь» у Києві.