Сервіс Glovo вийшов на беззбитковість. Але EBITDA все одно в мінусі

26 жовтня 2020, 16:02

Сервіс Glovo в Україні продовжує реінвестувати в розвиток і вкладати в партнерів, тому EBITDA компанії залишається негативною.

Сервіс доставки Glovo в Україні вийшов на беззбитковість. Про це пише Інтерфакс-Україна з посиланням на заяву генерального менеджера компанії в Україні Дмитра Расновського.

Відео дня

Однак він додав, що компанія активно реінвестує і вкладає в партнерів, тому показник EBITDA все ще залишається негативним.

«Зараз наші доходи мінус всі витрати виходять трохи більше нуля. Тому що ми всі намір реінвестуємо в зростання. З одного боку, unit-економіка у нас здорова, і ми могли б в теорії заробити більше, якби хотіли. Але з іншого — ми активно вкладаємо в наших партнерів і все, що у нас є, ми реінвестуємо. Тому EBITDA у нас негативна », — заявив Расновскій.

У компанії додали, що через коронакризу Glovo в Україні зростав на 40−50% швидше плану, але з точки зору операційного прибутку на одне замовлення компанія недовиконала фінпоказники десь на 20%.

Також Расновський додав, що в поточній економічній ситуації в компанії не планують підвищення цін.

«Я не бачу можливості і сенсу підвищувати вартість послуг доставки Glovo. Ми прийшли в Україну надовго, для нас це марафон, а не спринт. Тому ми будемо інвестувати, щоб створити ринок, і зараз не той момент, щоб підвищувати ціну», — додав Расновський.

Також він додав, що глобальна компанія інвестує в Україну «мільйони євро». Це відбувається, в тому числі і за рахунок прибуткових європейських ринків і залучення глобальних інвестицій.

Glovo — міжнародний сервіс швидкої кур'єрської доставки, який дозволяє придбати і доставити будь-який предмет або продукт в межах міста. Об'єкт при цьому не повинен перевищувати параметри 40×40×30 см і важити не більш ніж 9 кг.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X