І демократи, і республіканці. Глав Facebook, Google і Twitter розкритикували в Сенаті через модерацію контенту

29 жовтня 2020, 09:11
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Глави Facebook, Google і Twitter Марк Цукерберг, Сундар Пічаї і Джек Дорсі близько чотирьох годин відповідали на питання комітету з торгівлі Сенату США.

В ході слухань 28 жовтня сенатори хотіли розібратися, як соцмережі визначають, який саме контент вводить користувачів в оману і визначають придатність політичної реклами, пише Washington Post.

Відео дня

У центрі уваги опинився ключовий закон, який сформував сучасний інтернет, відомий як Розділ 230. Цей закон звільняє соцмережі від відповідальності за публікації, фотографії та відео, які вони дозволяють або видаляють. Багато конгресменів все частіше вважають правила застарілим. В ході слухань СЕО Facebook Марк Цукерберг погодився з представниками, які вважають цей закон застарілим і заявив, що, на його думку, закон "необхідно оновити".

Також Цукерберг, Пічаї і Дорсі обговорювали з сенаторами питання антимонопольного законодавства і екстремізму.

В результаті слухань Facebook, Google і Twitter зіткнулися з суперечливим тиском з боку сенаторів. Демократи стверджували, що технологічні компанії повинні більш агресивно модерувати контент на своїх сайтах і сервісах.

У той же час республіканці звинувачували Цукерберга, Сундара Пічаї з Google і Джека Дорсі з Twitter в тому, що вони навмисно піддають цензурі консерваторів, включаючи президента Трампа і заявляли, що технологічні компанії повинні менше модерувати політичні висловлювання.

«Той факт, що обидві сторони критикують нас, не означає, що ми все робимо правильно, але це означає, що існують реальні розбіжності з приводу того, де повинні бути межі онлайн-мовлення», - зазначив Цукерберг під час виступу.

Питання до CEO Alphabet Сундар Пічаї здавалися в основному порушення антимонопольних правил. Також сенатори заявили, що Google "відбирає хліб" у новинних ресурсів.

В ході слухань Цукерберг, Пічаї і Дорсі пообіцяли зробити систему модерації контенту на своїх платформах більш прозорою. В ході слухань також стало відомо, що Facebook щорічно витрачає на модерацію контенту близько $3 млрд, Google трохи більше - $4 млрд. Джек Дорсі не сказав скільки компанія витрачає на модераторів, проте наголошується, що у Twitter їх всього 1000, тоді як у Facebook і Google 35 тис. і 10 тис. відповідно.

Нагадаємо, що в кінці липня глави Amazon, Facebook, Apple і Google більше п'яти годин відповідали на питання вороже налаштованих конгресменів на слуханнях юридичного комітету Конгресу США. Глави технологічних гігантів відповідали на питання, пов'язані з розслідуванням про використання ними неконкурентних практик. Розслідування комітету показало, що ці компанії зловживають своєю владою.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X