General Electric зацікавилася модернізацією інфраструктури України
Компанія General Electric Transportation пропонує спільно модернізувати інфраструктуру в Україні та розширювати ринок цифрових послуг.
Про це повідомив виконавчий директор департаменту міжнародних логістичних операцій компанії General Electric Transportation Джастін Даунс, передає прес-служба Укрзалізниці.
За його словами, локалізація у виробництві локомотивів - це свідчення того, що компанія GE може бути корисна Україні.
"Локалізація – це реально, вона допоможе розвивати регіони, як це було в Казахстані, Індії, Південній Африці. Ми хочемо ділитися якісними технологіями з українцями локально, для обслуговування локомотивів потрібні будуть люди, функції мають бути передані місцевим інженерам. Сподіваємося, що за час дії контракту співпраці локомотивобудування тут буде активно розвиватися, це питання потужностей і часу. Локалізація дозволить акумулювати потенціал підрядників, з’явиться більше замовлень у регіонах, як було у США, Пенсильванії", - вважає він.
Нагадаємо, що General Electric поставила в Україну половину локомотивів.
Угода між Укрзалізницею та GE на суму близько $1 млрд передбачає оновлення і модернізацію тягового рухомого складу. На першому етапі планується поставка УЗ 30-ти магістральних тепловозів.
При цьому 10% складових виробництва має бути локалізовано в Україні. Згодом локомотиви будуть складатися з не менш ніж 40% українських комплектуючих. Вартість локомотивів - $4,7 млн за кожен. В цілому сума контракту першої партії становить $140 млн.
На початку тижня стало відомо, що детективи Національного антикорупційного бюро отримали доступ до документів державного Укрексімбанку, які стосуються закупівлі локомотивів General Electric і передачі їх у фінансовий лізинг компанії Укрзалізниця.
Розслідування розпочато за заявою народного депутата (його ім'я і прізвище не уточнюється). Депутат заявив, що "лізингодавцем і лізингоодержувачем було допущено суттєве перевищення цін на зазначені локомотиви порівняно з ринковими цінами, за якими здійснювалося постачання локомотивів іншим покупцям".