Гендиректор МТС Україна повідомив деталі ребрендингу

16 жовтня 2015, 11:12
Ребрендинг МТС Україна в результаті партнерства з Vodafone Group plc (Великобританія) починається з 16 жовтня. Поки що будуть існувати старі тарифні плани, а потім з'являться тарифи під новим брендом, повідомив генеральний директор українського оператора Олег Проживальський

Проживальський повідомив, що сьогодні має закритися головний магазин оператора на Хрещатику і приблизно через місяць він відкриється під новим брендом, передає Інтерфакс-Україна.

Відео дня

За його словами, під новий бренд перейдуть всі магазини і точки продажів МТС, а також сайт компанії.

При цьому Проживальський уточнив, що якийсь час будуть існувати старі тарифні плани, потім з'являться тарифні плани під новим брендом, на які абоненти будуть переходити поступово.

Крім того, за словами гендиректора МТС Україна, розширене партнерство з Vodafone дозволить поліпшити тарифи в роумінгу. "Коли ви будете їхати в 14 країн, де присутня Vodafone, ви отримаєте там кращі тарифи на роумінг. Міжнародні дзвінки в 60 країн світу, де Vodafone має партнерство, будуть дешевшими", - сказав він.

Нагадаємо, сьогодні МТС Україна офіційно повідомила про домовленості про розширення співпраці з однією з найбільших телекомунікаційних компаній Vodafone Group plc (Великобританія) і подальше надання послуг під цим брендом.

Редактор: Марія Кабацій

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X