Gemini Espresso: алгоритми кавового бізнесу в Україні

18 листопада 2019, 10:00
Спецпроект
Активний гравець в українській індустрії кави (Фото:Gemini Espresso)

Активний гравець в українській індустрії кави (Фото:Gemini Espresso)

Gemini Espresso — активний гравець в українській індустрії кави, який задає нові тенденції. Про те, як відбувся цей вихід на якісно новий рівень, розповідає Антон Мяновський, генеральний директор компанії.

За 13 років роботи в кавовому бізнесі Антон Мяновський не тільки спробував себе в ролі бариста, а й пройшов шлях від рядового менеджера до генерального директора Gemini Espresso. Не секрет, що таке успішне кар'єрне зростання всередині компанії найбільш позитивним чином впливає на залученість людини в бізнес, адже вона починає сприймати його, як свій власний.

Відео дня

Антон Мяновський

генеральний директор компанії Gemini

Як в контексті розвитку внутрішнього українського ринку кави відбувалося формування алгоритмів роботи компанії Gemini Espresso?

 — Наша компанія стартувала на пострадянському просторі як раз у той момент, коли в Україні тільки розпочався перехід від масового споживання розчинної кави до зернової.

Gemini Espresso зайнялася виробництвом зернової кави в Україні і паралельно завозила для продажу італійську каву. Було дуже цікаво спостерігати за розвитком цих двох напрямів, якими я безпосередньо займався. В результаті ми прийняли рішення інвестувати кошти в розвиток власного кавового виробництва.

В який момент було прийнято рішення спеціалізуватися на власному виробництві кави?

 — Це сталося в період кризи 2008 року, коли весь імпорт став космічно злітати в ціні. У той момент ми усвідомили, що настав наш час, щоб запропонувати споживачеві якісну зернову каву українського обсмажування. І практика показала, що люди готові платити чесні гроші за якісний продукт, вироблений в Україні.

На що ви зробили ставку в цей поворотний момент?

 — Gemini Espresso зробила ставку на розширення і модернізацію власного виробництва. Відвідуючи професійні міжнародні кавові виставки, ми переконалися в тому, що можна побудувати в Україні виробництво, яке буде відповідати світовим стандартам.

У 2008 році ми придбали в Італії повноцінну фасувальну лінію і знайшли велику трейдингову компанію, яка в той час почала займатися поставками зеленої зернової арабіки в Україну. Наші партнерські відносини тривають вже 11 років.

У комерційному сенсі кава — продукт примхливий. Як Gemini Espresso вдалося домогтися стабільної якості продукції та завоювати свого споживача?

 — Оскільки 90% комерційної складової українського кавового бізнесу виражається у валюті, наша компанія в кризовий час прийняла рішення згладжувати стрибки валютного курсу за рахунок власного фінансового ресурсу, зберігаючи при цьому високу якість продукції. Ця стратегія, вироблена в 2008 році, виправдала себе і в період кризи, що почалася в країні в 2014-му.

При цьому ми бачили, як багато українських компаній, у яких теж було налагоджено власне виробництво, зазнали краху в кризові періоди, оскільки не змогли збалансувати якість і ціну своєї продукції.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Як би ви описали підхід компанії до процесу розвитку свого бізнесу?

 — Нам цікаві всі аспекти розвитку кавової справи. Нині Gemini Espresso може запропонувати повний цикл обслуговування для своїх клієнтів і партнерів: натуральну свіжообсмажену каву власного виробництва, найсучасніше обладнання, професійні аксесуари для барменів і курси навчання бариста. Крім того, ми надаємо послуги франчайзингу при відкритті кав’ярень.

Відвідуючи професійні міжнародні кавові виставки, ми переконалися в тому, що можна побудувати в Україні виробництво, яке буде відповідати світовим стандартам.

У 2017 році компанія крім сегмента b2b, вийшла на роздрібний ринок, що дозволило нам відчутно збільшити свої продажі. Зокрема, цей успіх пов’язаний з приходом нової маркетингової команди, яка запропонувала вдалу стратегію просування товару. Такий якісний стрибок зажадав спеціальної підготовки — ми придбали нову фасувальну лінію, яка дозволяє, наприклад, фасувати каву в пакети вагою 75 г і 100 г. Продегустувавши невелику порцію кави, можна переконатися, наскільки вона хороша і в наступний раз придбати упаковку більше. Зараз ми активно працюємо з усіма національними торговими мережами.

Як часто ви оновлюєте своє виробниче обладнання?

 — Це відбувається кожні 3−4 роки. В цьому році ми запустили новий виробничий майданчик, який розташовано в селищі Велика Димерка (Броварський район Київської області). На мій погляд, найкраща стратегія просування своєї продукції — це можливість продемонструвати власне виробництво, що дозволяє запропонувати каву європейської якості, яка дешевша закордонних аналогів. Але у нас вона свіжіша і смачніша, адже потрапляє до споживача в рази швидше, ніж імпортні аналоги.

Які ваші подальші плани?

 — У майбутньому ми плануємо вивести кавову продукцію Gemini Espresso на європейський ринок, і вся наша команда впевнена в тому, що цей проект буде успішним.

Показати ще новини
Радіо НВ
X