Зробити своє місто кращим. Як побудувати бізнес у сфері безпеки за франшизою

12 жовтня 2021, 12:21
Новини компаній
Холдинг охоронних підприємств «Шериф»

Холдинг охоронних підприємств «Шериф»

1 грудня 2020 року — знакова дата, коли намір матеріалізувався та надав старт іншим проєктам. На сьогодні франшиза від «Шериф» діє в сімох містах України: Мелітополі, Рівному, Львові, Чернівцях, Білій Церкві, а також в Бучі та Ірпені.

Кажуть, у бізнесі, як і в танго, головне — партнер. Хочете, щоб ваш бізнес розширювався і приносив користь, — масштабуйте його, передаючи в руки надійним соратникам.

Відео дня

Червень 2020 року для компанії «Шериф» ознаменувався народженням амбітної цілі. Уперше СЕО холдингу охоронних підприємств Дмитро Стрижов повідомив про намір вивести охоронні послуги на національний рівень, тим самим зробивши два рішучі кроки: заявив країні про важливість охоронних послуг, а підприємцям інших міст надав унікальну можливість стати партнером найбільшого охоронного холдингу України. Постійні переговори, підкріплені діями, дали позитивний результат: уже через пів року перша франшиза від «Шериф» успішно відкрилася в Мелітополі.

На шляху до мети завжди чекають перешкоди. Своєрідні обов’язкові перевірки, проходження яких зміцнює дух і підтверджує готовність рухатися далі. Якщо ціль дійсно важлива — перевірки будуть пройдені й результат не змусить на себе чекати.

У грудні 2020 року Дмитро Стрижов озвучив мету компанії в цифрах: 4 000 000 об'єктів під охороною та безпечна Україна. Поступово, але впевнено, холдинг охоронних підприємств «Шериф» рухається до наміченої цілі. Бізнес на роки — саме так бачить діяльність своєї компанії Дмитро Стрижов. І хто, як не франчайзі, можуть в цьому допомогти.

«Щоб стати успішним, бізнес повинен бути у вас в серці, а серце — в бізнесі».

«Франшиза варіант для тих, хто не просто заморозився на період кризи, але і працює на випередження. Ми розуміємо, що між можливістю задовольнятися звичним і вибрати щось нове, але перевірене роками, з історією та результатами однозначно треба брати друге», — зазначив засновник холдингу Дмитро Стрижов.

Слова американського підприємця Томаса Джона Уотсона точно характеризують відношення всіх членів команди «Шериф» до своєї справи. Партнери — не виняток. Тільки тим, хто «на одній хвилі» довіряє представляти свій бізнес Дмитро Стрижов.

Що думають про франшизу самі франчайзі?

Чому обрали «Шериф» і як йдуть справи з безпекою в кожному місті?

Відповіді франчайзі на кілька запитань допомогли нам дізнатися про це більш детально.

Холдинг охоронних підприємств
Холдинг охоронних підприємств "Шериф" / Фото: Максим Басілкевіч

У чому полягає ваша філософія вибору такої ніші бізнесу — чому саме безпека?

Віталій Мірошниченко, СЕО компанії «Шериф-Мелітополь»: «Я народився та виріс в місті Мелітополь, і вже в підлітковому віці мене почало турбувати те, що відбувається навколо, і та кількість злочинів, які з кожним роком збільшуються в нашому місті. За професією я IT-спеціаліст і мене завжди цікавили сучасні технічні рішення. Одна з перших моїх компаній працювала у сфері систем безпеки, а через 7 років я дізнався про те, що холдинг „Шериф“, починає працювати за франшизою. У той же вечір подав заявку і вже через 7 місяців ми запустилися. Для мене це був прекрасний варіант масштабувати вже створений бізнес і зробити своє улюблене місто безпечнішим».

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Які переваги франшизи від «Шериф» ви можете назвати?

Всі франчайзі відповіли однаково, озвучивши головну перевагу франшизи — бренд і його впізнаваність.

Володимир Середюк, СЕО «Шериф-Чернівці»: «Вже на самому початку своєї роботи ми відчули, що бренд „Шериф“ для чернівчан не є новим, що з самого початку підняло нашу пізнаваність в місті й надало нам певну конкурентну перевагу. Завдяки франшизі, ми одержали повний пакет методичних рекомендацій, які пов’язані як з підбором персоналу, так і з веденням господарської діяльності в цілому. На кожному з етапів становлення нас супроводжував персональний менеджер, який консультував з кожного питання».

Холдинг охоронних підприємств
Холдинг охоронних підприємств "Шериф" / Фото: Дмитро Стрижов і Борис Данилов

Борис Данилов, СЕО «Шериф-Ірпінь»: «Найбільші переваги франшизи — це бренд „Шериф“ та його здатність тримати власні стандарти вище клієнтських очікувань».

З якими видами правопорушень стикаєтеся у своєму місті?

Франчайзі знову одностайні та озвучують, що в денний час виклики найчастіше пов’язані з крадіжками, а в нічний — з неправомірною поведінкою відвідувачів розважальних закладів, цілодобових магазинів, ломбардів і заправок.

Яке співвідношення охорони приватної власності та бізнесу?

Тут статистика вже інша. Так в Мелітополі 70% від всіх охоронюваних об'єктів становить охорона приватної власності й лише 30% - це охорона бізнес-структур. У Львові ж навпаки: 70% - це охорона комерційних організацій, а 30% - приватний сектор. Така ж ситуація і в Чернівцях: на сьогоднішній день теж переважає охорона комерційних об'єктів. У Бучі та Ірпені, в Білій Церкві та Рівному об'єкти, що охороняються розділилися в співвідношенні 50 на 50.

Чи можлива окупність інвестицій протягом року?

На це питання кожен з франчайзі відповідає по-різному. Оцінюючи ситуацію на ринку міста, хтось каже, що знадобитися 3−5 років, щоб окупити інвестиції та отримувати значний прибуток. Інші бізнесмени бачать реальним вийти в точку беззбитковості протягом півтора року.

Холдинг охоронних підприємств
Холдинг охоронних підприємств "Шериф" / Фото: Руслан Фаріон

Але можна сказати точно: всі франчайзі налаштовані рішуче та амбітно. Адже в їхніх силах змінити кримінальну ситуацію у власних містах і донести жителям, що комфортне життя в місті можливе. А комфорт, як відомо, починається з безпеки.

Показати ще новини
Радіо NV
X