Франчайзинг. Більше 30 українських компаній продали свої бізнес-моделі за кордон

3 серпня 2019, 10:30

Український бізнес освоїв нову галузь — продаж франшиз іноземцям

Приблизно 30−40 українським компаніям вже вдалося продати свої бізнес-моделі за кордон. Про це свідчать дані Української асоціації франчайзингу, пише журнал НВ у статті Ім'я на продаж.

Відео дня

За словами Мирослави Козачук, співзасновниці компанії Franchise Group, яка допомагає підприємцям у розробці франшизи і її «експорті», найчастіше українські бізнес-моделі купують інвестори з країн СНД і Східної Європи.

Серед причин, які підштовхують українських підприємців продавати франшизи за кордон — вищий у порівнянні з Україною дохід і додатковий поштовх до продажу франшиз на внутрішньому ринку.

Так, власники франшизи зазвичай отримують близько 5% від обороту партнерської компанії, а оскільки виручка за кордоном вище, відповідно, вище і обов’язковий платіж.

З іншого боку, вихід на зовнішні ринки допомагає активніше продавати бренд в Україні. «Інвестори дивляться: якщо франшиза популярна за кордоном, значить, вона універсальна, адаптована, транспарентна. І, відповідно, інтерес зростає і тут», — розповів Вадим Костенко, засновник мережі ресторанів Хинкальня.

За оцінками експертів, головним генератором франшиз для зовнішніх ринків найближчим часом залишиться вітчизняний ресторанний бізнес.

Читайте повну версію цього матеріалу в свіжому номері журналу НВ — № 28 від 1 серпня 2019 року.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X