Чому квиток на автобус із Києва до Львова дорожчий за проїзд між Берліном і Парижем — інтерв'ю з топменеджером FlixBus

2 грудня 2022, 07:20
Ексклюзив NV
Міхал Леман, директор FlixBus в Україні, Польщі та країнах Балтії (Фото:FlixBus)

Міхал Леман, директор FlixBus в Україні, Польщі та країнах Балтії (Фото:FlixBus)

Автор: Артем Ільїн

Топ-менеджер FlixBus в інтерв'ю НВ Бізнес розповів про роботу перевізника під час війни, бюрократичні складнощі з відкриттям нових маршрутів і причини високих цін на квитки в Україні.

FlixBus — великий європейський оператор автобусних та залізничних перевезень. Компанія почала працювати в Україні з 2019 року, на два роки раніше ніж в РФ. Її зелені автобуси вже стали відомими багатьом українцям як при поїздках всередині України так і за її межами.

Відео дня

Через повномасштабне російське вторгнення компанія спочатку оптимізувала свою діяльність в нашій країні, але до осені вже продемонструвала рекордні результати діяльності. В першу чергу це сталося завдяки величезній хвилі українців, які були змушені покинути свої домівки та шукати прихисток в ЄС та інших країнах світу в умовах закриття авіасполучення.

Які нові маршрути готує перевізник, чому в його системі бронювання одночасно можна знайти низькі та високі ціни на квитки, чи може автобус конкурувати з потягом і авіалoукостом? Про це НВ Бізнес розповів Міхал Леман, директор FlixBus в Україні, Польщі та країнах Балтії

Автобус FlixBus на Майдані Незалежності в Києві (Фото: FlixBus)
Автобус FlixBus на Майдані Незалежності в Києві / Фото: FlixBus

Ціни та конкуренція

— Мої колеги влітку намагались скористатись послугами FlixBus і звернули увагу, що ваші ціни були найвищі серед усіх конкурентів, в тому числі, Укрзалізниці. Чому так?

— Цікаве питання. Бо від партнерів-перевізників, я постійно чую, що наші ціни занадто низькі. З початку війни я можу навести мільйони прикладів, що ми дешевші за наших конкурентів.

Показати ще новини
Радіо NV
X