Український бізнес швидко пристосувався до нової реальності, яку спровокувала агресія Росії проти України. Мільйони людей вимушені були лишити свої домівки та переїхати у безпечніші регіони або за кордон, решта – стикнулася з падінням рівня доходів. У ситуації, що склалася, український фармацевтичний бізнес грає усе більш помітну роль. Проблеми з поставками імпортних препаратів, а також запити від воєнних на антибіотики, знеболювальні, кровоспинні препарати змушують підприємства переорієнтувати своє виробництво.
Як компанії вирішують ці проблеми, чи інвестують у свій розвиток, куди експортують свою продукцію – про все це розповідає НВ у своєму спецпроєкті з Комітетом з питань охорони здоров'я Спілки українських підприємців, компаніями Дарниця, Фармак та Артеріум.
Як фармацевти встояли під час війни і на що розраховують тепер
Сьогодні, можливо, вже мало хто згадає, як наприкінці лютого, у перші дні повномасштабного вторгнення російських військ в Україну, в країні закрилося близько 90% аптек.
Близька Європа та далека Австралія. Куди українські фармкомпанії експортують свою продукцію
Від України до Австралії — трохи більше 13 тисяч кілометрів. Це майже третина довжини екватору Землі. Південна півкуля — зовсім інша у всіх сенсах для нас цивілізація: культурно, традиційно, історично. Та відтепер українські фармацевтичні компанії скорочують цю «дистанцію», і вважають такий далекий ринок дуже перспективним.