Facebook вперше покаже рекламу під час Супербоула. У ролику знялися Сильвестр Сталлоне і Кріс Рок

19 грудня 2019, 18:53
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Facebook збільшила витрати на рекламу, щоб повернути довіру аудиторії після низки скандалів.

Компанія Facebook викупила хвилинний рекламний слот для показу ролика під час трансляції Супербоула - фіналу Національної футбольної ліги. Як повідомляє The Wall Street Journal, реклама соціальної мережі з'явиться в ефірі Супербоула вперше.

Відео дня

У ролику за участю Сильвестра Сталлоне і Кріса Рока покажуть рекламу груп соцмережі в рамках кампанії More Together.

Повідомляється, що останнім часом Facebook збільшила витрати на рекламу по всьому світу. Таким чином компанія намагається повернути довіру аудиторії після скандалів, пов'язаних з витоком даних користувачів і поширенням неправдивої інформації.

Як відзначають в The Wall Street Journal, компанії платять до $ 5,6 млн за 30 секунд рекламного часу під час Супербоула. Під час гри 2019 року ціни досягали $ 5,3 млн.

Традиційно Facebook не виділяє великі кошти на рекламу. За даними компанії Kantar, що спеціалізується на дослідженнях в області реклами, в 2018 році Facebook витратила на рекламу в США $ 382 млн, а в 2017 році ще менше - $ 50 млн. У той же час компанія Amazon за 2018 рік купила реклами в США на $ 1, 84 млрд.

Нагадаємо, що Facebook запустив додаток , в якому користувачам платять за проходження опитувань.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X