Facebook вперше покаже рекламу під час Супербоула. У ролику знялися Сильвестр Сталлоне і Кріс Рок
Facebook збільшила витрати на рекламу, щоб повернути довіру аудиторії після низки скандалів.
Компанія Facebook викупила хвилинний рекламний слот для показу ролика під час трансляції Супербоула - фіналу Національної футбольної ліги. Як повідомляє The Wall Street Journal, реклама соціальної мережі з'явиться в ефірі Супербоула вперше.
У ролику за участю Сильвестра Сталлоне і Кріса Рока покажуть рекламу груп соцмережі в рамках кампанії More Together.
Повідомляється, що останнім часом Facebook збільшила витрати на рекламу по всьому світу. Таким чином компанія намагається повернути довіру аудиторії після скандалів, пов'язаних з витоком даних користувачів і поширенням неправдивої інформації.
Як відзначають в The Wall Street Journal, компанії платять до $ 5,6 млн за 30 секунд рекламного часу під час Супербоула. Під час гри 2019 року ціни досягали $ 5,3 млн.
Традиційно Facebook не виділяє великі кошти на рекламу. За даними компанії Kantar, що спеціалізується на дослідженнях в області реклами, в 2018 році Facebook витратила на рекламу в США $ 382 млн, а в 2017 році ще менше - $ 50 млн. У той же час компанія Amazon за 2018 рік купила реклами в США на $ 1, 84 млрд.
Нагадаємо, що Facebook запустив додаток , в якому користувачам платять за проходження опитувань.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.