Facebook не буде відмовлятися від таргетованої політичної реклами напередодні виборів в США
Користувачам обіцяють дати більший контроль над рекламою у стрічці.
Соціальна мережа Facebook не відмовлятиметься таргетованої політичної реклами, повідомляє The Washington Post.
Замість відмови від політичної реклами, у Facebook обіцяють дати користувачам більший контроль над рекламними повідомленнями. Зокрема, у користувачів з'явиться можливість скоротити в стрічці кількість матеріалів про політичних кандидатів і соціальні проблеми. У Facebook планують почати його використання нового інструменту влітку 2020 року.
Також користувачі зможуть відмовитися від реклами, при націленні якої використовувалися їх дані, зокрема - електронна пошта.
У компанії відзначили, що прислухаються до критики користувачів на адресу правил розміщення політичної реклами, проте не збираються повністю від неї відмовлятися, як це зробив Twitter.
«Хоча Twitter вирішив блокувати політичну рекламу, а Google вирішив обмежити таргетинг політичної реклами, ми вирішили розширити прозорість і надати більше контролю людям, коли мова заходить про політичну рекламу», - зазначив директор з управління продуктом Facebook Роб Лезерн.
Також в Facebook впевнені, що уряд повинен встановлювати межі того, що рекламодавці можуть робити на виборах.
Нагадаємо, що в цьому році Facebook планує запустити в Україні спеціальну програму, яка буде позначати маніпуляції в стрічці новин.
Президентські вибори в США заплановані на 3 листопада 2020 року. На них може бути обраний 46-й Президент Сполучених Штатів.