За підсумками 2020-го. Facebook і Amazon витратили на лобіювання рекордні суми

22 січня 2021, 20:02

Великі технокомпанії Facebook і Amazon витратили в 2020 році рекордні суми на лобіювання своїх інтересів у Вашингтоні.

У минулому році ТехноГігант Facebook і Amazon витратили на лобіювання рекордні суми. Про це пише MarketWatch з посиланням на дані компаній.

Так, в 2020 році Facebook витратив на лобіювання $19,7 млн - це на $3 млн більше, ніж в 2019-му. Водночас витрати Amazon склали не менше $18,5 млн. У 2019 му онлайн-ритейлер витратив на лобіювання помітно менше - $16,1 млн.

Відео дня

Витрати техногіганта Apple і Google торік не були рекордними. Apple витратила на лобіювання своїх інтересів $6,7 млн, тоді як в 2019 році витрати виробника iPhone склали $ 7,4 млн. Водночас Google витратив на лобіювання $8,7 млн в 2020 році - більш ніж удвічі менше від рекордних витрат в $21, 7 млн зафіксованих в 2018 році.

У популярного стрімінгового сервісу Netflix витрати на лобіювання за підсумками 2020 роки не досягли навіть $1 млн. Компанія витратила на просування своїх інтересів всього $750 тис. В порівнянні з $1,3 млн в 2015 році.

Видання зазначає, що американські техно-гіганти все більше відчувають на собі увагу з боку влади і регуляторів у зв'язку з численними питаннями.

Водночас інвестори, що вкладаються в групу FAANG (Facebook, Apple, Amazon, Netflix і Google), схоже не налякані тиском з боку Вашингтона. За минулі 12 місяців акції всіх п'яти компаній перевершили зростання індексу S&P 500. Акції Facebook за цей період зросли на 23%, Amazon - на 75%, Apple - на 72%, Netflix - на 78%, Alphabet - на 27%, тоді як індикатор зміцнився на 16%.

Нагадаємо, що впливова антимонопольна група в Вашингтоні American Economic Liberties Project вважає, що адміністрація обраного президента США Джо Байдена повинна розширити антимонопольні справи проти Google і Facebook і заохочувати поділ техно-компаній.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X