Час бездумних покупок - в минулому. Чому покупець цінує практичність і індивідуальність

27 липня 2018, 13:31
Новини компаній
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Японський дизайнерський бренд Miniso, що вийшов на ринок України в 2017 році, збирається за три роки відкрити близько сотні магазинів в Україні. Про філософію бренду, особливості українського ринку і секрети комфортного шопінгу розповідає генеральний менеджер по Україні Джек Ши.

— Компанія була заснована в 2013 році. За цей час запрацювали понад 2 тис. магазинів, вдалося досягти стратегічних угод в 60 країнах світу. Як вважаєте, за рахунок чого вдалося так швидко завоювати ринок?

— У всьому світі зараз час інтернет-торгівлі, а ось стріт-ритейлу і торговим центрам доводиться вигадувати нові методи залучення покупців. Але все геніальне — просто. У Miniso ми пропонуємо досвід комфортного шопінгу, корисні, якісні та стильні товари, а також високий рівень сервісу. Натхненню потрібен простір, і цей простір — наші магазини. Завдяки такому підходу за останні три роки компанія практично в три рази збільшила кількість магазинів.

Ще одне правило — швидка реакція на зародження трендів. З моменту розроблення дизайну і до першої реалізації в магазині проходить всього 28 днів. Далеко не всі компанії можуть забезпечити такий інтенсивний виробничий процес. Miniso контролює шлях товару від його перших дизайнерських замальовок до демонстрації в магазинах мережі.

— Розкажіть трохи про продуктову лінійку компанії в Україні. Що можна знайти у ваших магазинах?

— У нас є 10 категорій товарів — косметика, товари для дому, канцелярія, електроніка, сумки, іграшки, кухонне приладдя, текстиль, аксесуари, товари для йоги та фітнесу. Miniso — це міні-торговий центр, в якому є все, що потрібно для життя. Не дарма ж наш слоган: любиш життя, люби Miniso. З порожніми руками зазвичай ніхто не виходить.

— А хто розробляє товари?

— Міжнародна команда дизайнерів. Знаходяться вони частково в Японії, частково в Китаї, Кореї, Таїланді, Німеччині, Норвегії і працюють під керівництвом засновника бренду Міяке Джунья. Більшість виробничих центрів знаходиться в Китаї. Це зручно з точки зору логістики і масштабів виробництва. Вибираючи підрядників, ми обов'язково дивимося на спеціалізацію, досвід, репутацію, якість, відповідність міжнародним стандартам. Всі хочуть купувати якісні товари, і Miniso успішно справляється із задоволенням попиту.

До речі, і стратегічне партнерство з анімаційними студіями продиктоване побажаннями покупців. Miniso офіційно співпрацює з розробниками We Bare Bears, Moomin, Pink Panther. І товари із зображеннями цих персонажів ви зможете побачити в магазинах в Україні вже цього літа. Це герої мультфільмів «Вся правда про ведмедів», «Мумі-тролі», «Рожева пантера».

Крім ліцензій анімаційних студій, у нас є дозвіл на виробництво USBкабелів для гаджетів Apple. Це говорить про те, що міжнародний бізнес довіряє Miniso і схвалює наші стандарти якості.

— Розкажіть докладніше про присутність в Україні. Свій перший магазин ви відкрили менше року тому. Які плани у компанії далі?

— Ми запустили перший магазин у вересні минулого року, тепер їх уже 6 у Києві: два на Хрещатику, по одному в Lavina Mall, New Way і Prospect. І зовсім недавно, 15 липня, відкрився перший франчайзинговий магазин на Великій Васильківській, біля станції метро Льва Толстого.

У планах у нас — вся Україна, насамперед міста-мільйонники: Харків, Львів, Одеса, Дніпро. Вже зараз ми продумуємо ланцюжок логістики, щоб нові товари потрапляли в регіони одночасно. Для цього ми плануємо відкрити ще три великих склади.

За рік роботи ми дуже детально вивчили ринок і зрозуміли, що найкраща стратегія тут рухатися впевнено і не поспішаючи, працювати на якість, а не на кількість. Українцям дуже не вистачає брендів з якісним товаром і сервісом. До кінця року хочемо відкрити близько 25 магазинів, в наступному році так само. За три роки повинно вийти 80-90 магазинів по всій Україні.

— Припустимо, інвестор з України або будь-якої іншої країни зацікавився брендом і захотів відкрити тут магазин Miniso. Що йому для цього потрібно?

— Це не гіпотетична ситуація, а реальна. У нас є своя франчайзинговая модель, за якою ми готові працювати з партнерами, які поділяють наші цінності. Коли ми зайшли на ринок України, то хотіли, щоб партнер, який потенційно зацікавлений у бренді, побачив, як працює компанія, що пропонують магазини і наскільки українцям цікавий наш формат.

Зараз я отримую щодня багато листів з Харкова, Львова, Дніпра і Одеси. Періодично пишуть навіть з інших країн СНД. Пишуть на пошту, на наші сторінки в Фейсбуці й Інстаграмі. Ще рік тому про нас в Києві ніхто не знав, а тепер ми ледь встигаємо обробляти заявки.

Найголовніше в бізнес-партнері для нас — це чесність, надійність і хороша репутація. Адже ми будуємо якісний бренд, який буде жити довго.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X