У центрі уваги клієнт: як ДТЕК трансформує Київобленерго

3 серпня 2020, 14:57
Новини компаній
Якість продукту і обслуговування — запорука успішного бізнесу (Фото:ДТЕК)

Якість продукту і обслуговування — запорука успішного бізнесу (Фото:ДТЕК)

Якість продукту і обслуговування — запорука успішного бізнесу і задоволення потреб клієнта. Компанія ДТЕК трансформує Київобленерго в надійного оператора системи розподілу із сучасним сервісом. Цьому сприяють і цифрові технології, які впроваджує компанія.

Уже до кінця літа компанія запустить в AppStore і Google Play Market новий мобільний додаток для клієнтів Київської області — мережі онлайн. З його допомогою клієнти зможуть оперативно дізнатися про планові і аварійні відключення електроенергії і терміни їх усунення, передавати показання електроенергії, а також повідомляти про обриви або дефекти обладнання, завантажуючи фото з місця аварії. До кінця року запустять і новий клієнтський веб-портал з аналогічними функціями.

Відео дня

Іван Гелюх

генеральний директор ДТЕК Мережі

«Одна з амбітних цілей, яку ми поставили перед собою торік — це привести клієнтський сервіс у відповідність до світових стандартів. Для цього ми будуємо проактивне інформування клієнтів про планові і аварійні ремонти, оновлюємо ЦОКі і діджиталізуємо наші сервіси. Рік тому лише 20% популярних послуг можна було замовити онлайн. Тепер цей відсоток зріс до 50%. І ми продовжуємо переводити послуги в онлайн», — зазначив генеральний директор ДТЕК Мережі Іван Гелюх. Компанія планує продовжувати працювати над цифровізацією послуг.

Жителям Київщини також стало зручніше викликати фахівця для обслуговування лічильника. Уже в шести районах області — Києво-Святошинському, Ірпінському, Вишгородському, Макарівському, Бородянському та Іванківському — можна забронювати точну дату і час візиту монтера. Послугою вже скористалися близько 10 000 клієнтів. До 1 жовтня послуга буде доступна жителям усіх районів регіону, запевняють в ДТЕК.

ДТЕК
Фото: ДТЕК

Але робота ведеться не тільки над цифровими інструментами. ДТЕК в Київській області планує розвивати мережу комфортних центрів обслуговування клієнтів (ЦПК). Перший оновлений центр вже побудували в Ірпені. Наступний — відкриють в Києво-Святошинському районі.

Підключати і ремонтувати стали швидше

Тривалий час як жителі Київської області, так і забудовники, скаржилися на складну процедуру підключення до електромереж.

Віталій Шайда

генеральний директор Київобленерго

«Раніше всі оформлення документів відбувалося офлайн, в паперовому вигляді. Для того щоб оформити підключення до мереж, клієнтам необхідно було відвідати районний підрозділ електромереж або центр обслуговування від 5 до 12 разів. Ми перевели послугу онлайн. З листопада 2020 року кожен може скористатися електронною формою у нас на сайті, подати заявку на стандартне підключення і відстежувати статус її виконання », — розповів гендиректор Київобленерго Віталій Шайда. Такі заявки подали вже майже три тисячі користувачів.

У компанії підрахували, що середня тривалість звичайного підключення скоротилася втричі. Якщо в 2018 році «подачі світла» в середньому потрібно було чекати 63 дня, то станом на травень 2020-го — 26 днів, що відповідає вимогам НКРЕКУ * (* 45−60 днів, — прим. Ред). ДТЕК в Київській області також наголосив на поліпшеннях, пов’язаних з прискоренням ліквідації аварій. Так, середній час ліквідації аварій скоротився з 5−8 до 2−4 годин.

ДТЕК
Фото: ДТЕК

Оператор системи розподілу також реконструював дві великі підстанції в Ірпені і Вишгороді і відремонтував майже 4882 км ліній 0,4−110 кВ. Уже наступного року ДТЕК планує реконструювати підстанцію Гостомель в Ірпінському районі і побудувати підстанцію Козин, яка поліпшить ситуацію в Обухівському районі, де є дефіцит вільних потужностей. Закінчити з цими проектами ДТЕК має намір до 2022 року, інвестувавши в них понад 200 мільйонів гривень.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

«ДТЕК модернізує традиційну енергетику та робить її більш ефективною», — резюмував Шайда.

Показати ще новини
Радіо NV
X