Друге життя: як продовжити експлуатацію електрокара

7 липня 2017, 14:00
Немає необхідності міняти всю батарею, досить поміняти тільки комірку, що вийшла з ладу

Про це розповів в ексклюзивному інтерв'ю НВ Бізнес Олександр Вовк, голова Оксіжен Груп, яка імпортує і експлуатує електрокари, а також зводить зарядні станції.

"Батарея – це набір комірок. Якщо в електромобілі ємність батареї показує 80%, то це означає, що мінімальна ємність однієї комірки не вище 80%, і контролер обмежує комірку до такого рівня. У всьому світі батарею не утилізують, а дають їй друге життя – поміщаючи в батарейне сховище", – пояснив Вовк.

Відео дня

Зараз Оксіжен Груп працює над створенням такого сховища для накопичення енергії з метою подальшого використання.

"В Україні цей ринок тільки розвивається, а в світі успішно реалізовуються проекти з використанням вживаних комірок – наприклад, стадіон Амстердам Арена в Голландії місткістю 55 тис. місць. Тобто комірку не потрібно викидати. Її можна помістити в повербанки для будинків, використовувати в суперчарджерах, які стоять на дорозі, біля будинку", – підкреслює керівник компанії.

Він запевняє, що навіть, якщо через 10 років ця комірка матиме 20% ємність, то її без проблем можна буде переробити. "Переробка становить понад 90%. Але це буде років через 10. Тому що в світі поки немає машини Nissan Leaf, яка їздить більше 5-6 років, тому що Nissan почали випускатися з 2010-2011 року", – резюмує Вовк.

Показати ще новини
Радіо НВ
X