Гарна новина для служб доставки. Жителі країн, що розвиваються, планують і далі збільшувати покупки їжі через інтернет

5 квітня 2021, 10:47

Понад 90% жителів країн, що розвиваються, планують у найближчий рік збільшувати покупки продуктів харчування в інтернеті, незважаючи на повернення до нормального способу життя після пандемії.

Про це свідчать результати дослідження Emerging Consumer Survey 2021, який провела компанія Credit Suisse, повідомляє Інтерфакс-Україна.

В опитуванні взяли участь понад 14 тис. осіб із восьми країн: Бразилії, Індії, Індонезії, Китаю, Мексики, Росії, Таїланду та Туреччини.

Відео дня

Автори дослідження відзначають, що навіть на тлі відновлення економічної діяльності і повернення до доковідного способу життя, багато аспектів, пов’язаних із цифровізацією, збережуться.

Понад половина жителів усіх охоплених опитуванням країн стала купувати більше продуктів харчування онлайн після спалаху COVID-19. У Туреччині їх частка досягла 73%. У Китаї, Індії і Таїланді про зростання покупок їжі онлайн заявили 70% респондентів.

Серед турецьких респондентів 95% планує збільшити покупки продуктів в інтернеті. Максимальні показники відзначені в Таїланді та Індії - 96%. У Мексиці про подібні плани заявили 93% опитаних, у Китаї - 94%, в Індонезії та Бразилії - 90%.

Опитування Credit Suisse також засвідчило, що понад 70% жителів країн, що розвиваються, вважають, що будуть працювати з дому в найближчий рік. Приблизно 60% респондентів збираються більше вчитися онлайн.

Раніше повідомлялося, що сервіс доставки Glovo привернув 450 млн євро інвестицій.

Показати ще новини
Радіо НВ
X