Приєдналася до бойкоту. Компанія Disney різко скоротила витрати на рекламу в Facebook
Компанія Walt Disney різко скоротила свої витрати на рекламу в соцмережі Facebook, зокрема перестала рекламувати там свій стрімінговий сервіс Disney+.
Про це пише американська газета Wall Street Journal з посиланням на джерела.
Disney, яка в першому півріччі 2020 року була найбільшим рекламодавцем Facebook серед американських компаній, приєдналася до бойкоту соцмережі, щоб підштовхнути її до більш виваженої політики щодо протистояння расизму і дискримінації. На просування Disney+ припадала значна частина рекламних витрат компанії. У першому півріччі Disney заплатила Facebook приблизно $210 млн за рекламування свого нового сервісу в США.
Disney також призупинила придбання реклами в соцмережі Instagram, яка належить Facebook, для свого сервісу Hulu, розповів співрозмовник WSJ. У дослідницькій компанії Pathmatics оцінюють, що з 15 квітня по 30 червня на рекламу Hulu в Instagram було витрачено $16 млн.
Видання зазначає, що до бойкоту Facebook приєдналися вже сотні компаній, в тому числі Unilever, Starbucks, Ford Motor і Verizon Communication.