Під позовом ходять. Disney повернув кінотеатрам ексклюзивне право на прокат фільмів до кінця року
Disney до кінця 2021 року випускати свої фільми ексклюзивно в кінотеатрах. Компанія вирішила відмовитися від одночасних релізів в кіно і на сервісі Disney +. Через подібний реліз фільму Чорна Вдова на Disney подала в суд Скарлетт Йоханссон.
Компанія Walt Disney до кінця 2021 року випускатиме всі свої релізи ексклюзивно в кінотеатрах і відмовиться від їх одночасного релізу на своєму стрімінговому сервісі Disney +, передає Reuters з посиланням на заяву компанії в п’ятницю.
Кінотеатральне вікно складе від 30 до 45 днів. Так, мультфільм Енканто з’явиться на Disney + через 30 днів після прокату в кінотеатрах, а всі інші релізи компанії - через 45 днів.
Як зазначає агентство, під час пандемії компанія експериментувала з дебютом деяких фільмів в потоковому сервісі Disney + одночасно з їх показом в кінотеатрах. Оператори мереж кінотеатрів останнім часом стежили за планами Disney стосовно майбутніх релізів, оскільки гібридна стратегія випуску фільмів затримувала повернення глядачів у мультиплекси, пише Reuters.
Нагадаємо, що одночасний випуск фільму Чорна Вдова в кінотеатрах і на стрімінговому сервісі Disney + став причиною позову до Disney від Скарлетт Йоханссон. Акторка, яка зіграла у фільмі головну роль і була одним з виконавчих продюсерів картини стверджує, що компанія порушила її контракт випустивши фільм одночасно в кінотеатрах і на стрімінговому сервісі.
Заробіток Йоханссон був частково прив’язаний до касових зборів фільму саме в кінотаетрах, а одночасний реліз на Disney+ негативно позначився на зборах. Як стверджують представники Скарлетт Йоханссон, в компанії не реагували на численні прохання адвокатів акторки переглянути контракт з урахуванням гібридного релізу.
Нагадаємо, в 2020 році компанія Disney зіткнулася з масштабними збитками і скороченнями через закриття кінотеатрів і парків розваг Disneyland, а також припинення спортивних трансляцій в зв’язку з пандемією коронавірусу.
Так, в травні 2020 року компанія заявляла, що втратила 91% прибутку через коронавірус.
У жовтні минулого року компанія оголосила про реорганізацію бізнесу на користь стрімінга.