Пломбір поза конкуренцією. Виробництво морозива в Україні зросло на 3%

2 серпня 2021, 10:27

Найпопулярнішим видом морозива серед українців залишається класичний пломбір. На другому місці за популярністю — фруктове морозиво.

За п’ять місяців поточного року виробництво морозива в Україні зросло на 3% - до 61 600 літрів. Про це повідомляють в Держпродспоживслужбі.

«Чудово, що українські виробники демонструють зростання виробництва. Це позитивно впливає на економіку країни в цілому », — зазначила голова відомства Владислава Магалецька.

Відео дня

За даними Асоціації українських виробників, найбільшими регіонами-виробниками морозива є:

  • Житомирська область (54,1% від загального обсягу виробництва за п’ять місяців 2021);
  • Харківська область (18,5%);
  • Дніпропетровська область (11,2%);
  • Львівська область (5,6%);
  • Кіровоградська область (4,5%).

Всього в Україні виробляється понад 900 видів морозива. Морозиво з комбінованим складом становить 55,4% від загального асортименту, пломбір — 22,4%, вершкове — 11,3%, молочне — 1,8%, плодово-ягідне — 9,1%.

Найпопулярнішим видом морозива в Україні залишається класичний пломбір, як в індивідуальній, так і сімейній упаковці. Цей вид морозива купують більш ніж 80% населення. На другому місці виявилося морозиво з фруктовими добавками (близько 40%).

Найчастіше купують морозиво у вафельному стаканчику, на другому місці за популярністю є ескімо на паличці. Також поступово зростає кількість покупців органічного морозива.

Серед останніх трендів — зростання продажів морозива на вагу на вулиці і збільшення попиту на морозиво у великій «сімейній» упаковці - від 0,5 до 2 кг.

Раніше повідомлялося, що експорт українського морозива зріс в 1,5 рази за останні п’ять років. За 4 місяці 2021 року експорт зріс на 20%.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X