БРСМ-Нафта використовувала в рекламі назву Держпродспоживслужби. Регулятор відреагував
Держпродспоживслужба перевірить мережу автозаправних станцій БРСМ-Нафта через пост в Instagram.
Державна служба з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів перевірить мережу заправок БРСМ-Нафта в частині дотримання законодавства про рекламу. Про це повідомляє пресслужба регулятора.
Зокрема, мова йде про використання мережею АЗС назви відомства в рекламному повідомленні в соціальних мережах.
У Госпродпотребслужбе відзначають, що згода на розміщення такої реклами в відомстві не надавали і «категорично не могли надати».
«Розміщення такої інформації має ознаки порушення п. 6 ч.1 ст. 8 і ч.1 ст. 10 Закону України Про рекламу в частині заборони використання в рекламі офіційної назви органу державної влади та заборони недостовірної реклами », — підкреслили у відомстві.
Раніше повідомлялося, що АЗС Glusco відновлює роботу під новим брендом в Київській області та регіонах.