У Glovo розповіли, на яких умовах працюють з ресторанами і скільки платять кур'єрам

15 травня 2019, 19:45

Середня комісія, яку Glovo стягує з ресторанів, складає 30%

Сервіс доставки Glovo стягує з ресторанів 30% від вартості замовлення за роботу кур'єрів. Про це заявив керівник українського офісу Glovo Дмитро Расновський в інтерв'ю ЕП.

Відео дня

Менеджери Glovo обирають, з якими з ресторанів працювати в першу чергу, виходячи з кількості точок, рейтингів і кількості відгуків.

"Є сервіси типу TripAdvisor, Google Reviews, Foursquare, які дають нам зрозуміти, хто цікавіше для тієї чи іншої аудиторії. Звичайно, після підключення ми стежимо за багатьма метриками, зокрема, відсотком відмов, поганими відгуками, тому що буває відома мережа, але людей чомусь, з якихось причин не влаштовує якість їжі", - заявив Расновський.

Середня комісія, яку Glovo стягує з ресторанів, складає 30%.

"Щоб забезпечити якість кур'єрів, потрібно, щоб були кур'єри зі своїм транспортом і потрібно нормально їм платити. Зрозуміло, що можна всі ці вимоги знизити, але тоді впаде якість. Грубо кажучи, якщо середній чек 300 гривень, то Glovo чекатиме, що ресторан дасть нам з них 90 грн", - розповів Расновський.

Також в Glovo стверджують, що їх кур'єри в Києві можуть заробити 20 тис. грн на місяць і більше, працюючи вісім годин на день.

"Кур'єри, які працюють вісім годин на день, можуть зробити в Києві 20 тис. грн на місяць і більше. У Харкові, Одесі, Львові - менше. Є кур'єри зі своїм транспортом, у них є витрати на бензин, тому з цих 20 тис. у них залишається менше", - сказав Расновський.

"Всього у нас 5 тис. кур'єрів. За березень 2019 року близько 5 тис. кур'єрів здійснили хоча б одну поїздку", - назвав він кількість кур'єрів.

За його словами, піших кур'єрів - меншість, зате вони дуже корисні взимку.

"Піших залишилося 5-10%, їх кількість скорочується. Піші кур'єри допомогли нам пережити зиму. Думаю, що і в наступну зиму у нас будуть піші кур'єри", - сказав Расновський.

"Щоб доставляти на великі радіуси з високою швидкістю, нам, перш за все, потрібні мопеди. Машини нам теж потрібні - для великих замовлень в спальних районах, де немає пробок", - пояснив керівник Glovo.

Він розповів, що компанія ставить завдання доставляти замовлення не пізніше, ніж за 45 хвилин.

"Процес доставки складається з двох частин: ресторан повинен швидко приготувати замовлення, кур'єр повинен доставити замовлення за час, що залишився. Зазвичай до кур'єра найменше питань. Ми хочемо задовольнити дедалі більшу кількість користувачів, тому розширюємо радіуси. Команда працює над тим, щоб створити таку інфраструктуру , яка дозволить доставляти до 45 хвилин", - сказав Расновський.

Якщо замовлень більше, ніж можуть обслужити кур'єри, компанія пропонує іншим кур'єрам підключитися і взятися за замовлення.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Як повідомлялося, на початку квітня сервіс доставки їжі Glovo почав працювати в Одесі.

Показати ще новини
Радіо НВ
X