Дослідження IBM: що робить компанії успішними?
Успех компаний зависит от прозрачности и ответственности, которые помогают выстроить доверительные отношения с клиентами.
Лідерами ринку стають компанії, які захищають дані клієнтів, партнерів і всієї екоситеми, повідомляється в результатах дослідження IBM «Перевага довіри: як його створити?» Проведеного у співпраці з Oxford Economics.
Дослідники опитали близько 13,5 тис. керівників вищої ланки з провідних компаній в 98 країнах світу і 20 секторах економіки.
Дослідження показало, що лише 9% компаній розуміють важливість прозорості і відповідальності для побудови довірчих відносин з клієнтами. Такі компанії використовують дані, щоб заслужити довіру клієнтів і створити культуру прийняття рішень на основі даних.
Ці компанії випереджають своїх конкурентів по збільшенню прибутковості і прибутку на 163% і 165% відповідно, а по ефективності інновацій та управління змінами на 208% і 182% більше.
Дані виявилися критично важливими і для клієнтів: 81% споживачів підтримують компанії, які пояснюють, як використовуватимуть зібрані дані. Лідери ринку зазвичай справляються із захистом даних на 22% краще конкурентів.
«Сьогодні компаніям просто необхідно завойовувати довіру клієнтів, а також забезпечувати надійність даних, використовуваних у власних бізнес-процесах і екосистемах, в іншому випадку їх швидко випередять конкуренти», - вважає старший віце-президент IBM Services Марк Фостер.
Крім роботи з даними клієнтів і партнерів, важливим пунктом для успіху компанії є забезпечення точності власних даних. У дослідженні стверджується, що надійні дані впливають на швидкість і якість прийняття рішень, а також важливі для вироблення нових бізнес моделей і виходу на нові ринки.
- Лідери ринку на 112% активніше за інших використовують дані для створення бізнес-моделей;
- 65% топ-менеджерів вважають, що автоматизація процесів прийняття рішень в найближчі два-три роки буде набирати обертів в їх сегменті бізнесу;
- 66% компаній-лідерів спираються на дані для прийняття рішень про вихід на нові ринки.
Ключовими факторами формування довіри дослідники назвали безпеку персональних даних, вміння ділитися даними в рамках бізнес-платформ і довіру до даних і систем штучного інтелекту всередині компанії.
Нагадаємо, що недавно Ookla провела дослідження швидкості інтернету в Україні.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.