Домашній комфорт у пріоритеті. Чорна п’ятниця 2020 року побила нові рекорди продажів техніки — GfK

17 грудня 2020, 09:40

Українці активно купували побутову техніку та електроніку під час чорної п’ятниці та кіберпонеділка.

Про це свідчать дані дослідження GfK Ukraine.

«Впродовж всього цього року ми спостерігаємо цікаву тенденцію — український споживач, попри фінансові складнощі зумовлені карантином, або, ймовірно, навіть завдяки йому, доволі стрімко переходить на новий рівень побутового комфорту. Цінуючи свій час, люди впевнено доручають рутинні справи сучасній техніці: посудомийні машини, роботи-пилососи, прально-сушильні машини демонстрували жваві темпи зростання впродовж всього року та стали найбільш динамічними категоріями в період чорної п’ятниці», — відзначила Ірина Антонова, керівниця відділу досліджень роздрібних продажів побутової техніки PoS Tracking GfK Ukraine.

Відео дня

Загалом за два акційні тижні покупці витратили на техніку на 28% більше, аніж в аналогічний період 2019 року, і купили на 8,5% більше одиниць техніки. Найбільше відносно минулорічних показників зросли продажі ІТ сектору — на 70% у грошовому вимірі.

«Продажі ноутбуків цієї чорної п’ятниці побили всі минулорічні рекорди, попри досить великий попит протягом всього року, та дефіцит товару, про який говорили виробники та продавці. Серед цифрових категорій лідерами за темпами зростання традиційно стали телевізори, проте вперше вони не змогли перевищити торічний показник» — розповіла Валентина Печончик, керівниця відділу досліджень роздрібних продажів цифрової техніки PoS Tracking GfK Ukraine.

За два акційні тижні люди витратили на побутову техніку та електроніку 6,6 млрд грн. Було продано 966 тисяч одиниць техніки. Це у 1,5 рази більше у грошах та вдвічі більше в обсягах за показники середньорічного тижня 2020 року.

В період знижок у 2020 році онлайн-продажі зросли на 73% в грошовому вимірі, порівняно до аналогічних тижнів 2019 року. Найбільший ріст стався за рахунок продажів у онлайн-магазинах традиційного роздрібу, а не суто інтернет-рітейлу. Ця тенденція притаманна всьому 2020 року.

Нагадаємо, що період акцій прийшовся на 48−49 тижні року. Банкіри, опитані агентством Інтерфакс-Україна, відзначали незначне зростання транзакцій під час чорної п’ятниці.

Показати ще новини
Радіо НВ
X