Скільки кас залишилося на центральному залізничному вокзалі Києва

14 червня 2019, 18:03

На центральному залізничному вокзалі Києва залишилося 35 кас. А частка продажів квитків на поїзди через інтернет збільшується

На вокзалі станції Київ-Пасажирський залишилось 35 працюючих квиткових кас. Про це говориться у відповіді прес-центру ПАТ «Укрзалізниця» (УЗ) на запит НВ Бізнес.

«З них: в касовому залі № 4 працює 24 каси; в касовому залі № 3 працює 9 кас; в вестибюлі Центрального вокзалу одна каса № 52 та в вестибюлі Південного вокзалу одна каса № 50 — для продажу квитків на рейковий автобус сполученням Київ-Пасажирський — Бориспіль — Аеропорт», — додали в УЗ.

Відео дня

Крім того, в терміналі D ДП Міжнародний Аеропорт «Бориспіль» розташована філія квиткової каси, в якій оформлюються проїзні документи у міжнародному сполученні з країнами Європи.

Раніше на вокзалі станції Київ-Пасажирський обліковувалося 61 квиткова каса, в тому числі 17 резервних. З них 36 квиткових кас було на Центральному вокзалі (касові зали № 4 та № 3); одна Експрес-каса — у вестибюлі Центрального вокзалу; 23 квиткові каси — на Південному вокзалі та 1 квиткова каса в Сервісному центрі вокзалу.

Але з 30 листопада 2018 року 22 квиткові каси було зачинено. «Дане рішення набрало чинності та є рішенням на постійній основі. Подальша оптимізація кількості квиткових кас на виробничому підрозділі вокзал станції Київ-Пасажирський не планується», — повідомляють у прес-центрі Укрзалізниці.

Таке рішення було пов’язано з необхідністю звільнення виробничим підрозділом УЦОП першого та другого поверху будівлі за адресою бульвар Тараса Шевченка, 38/40 (готель «Експрес»). Нагадаємо, тоді ж стало відомо про закриття залізничних кас у приміщенні готелю.

Саме тому частину площ квиткових кас на території Південного вокзалу тепер займає ВП УЦОП.

«На сьогоднішній день в вестибюлі Південного вокзалу станції Київ-Пасажирський відсутні вільні площі, які б можна було би відкрити або запропонувати в оренду», — повідомили в УЗ.

На початку травня в Укрзалізниці повідомили, що пасажири придбали понад 100,5 млн залізничних квитків через електронні сервіси з початку введення послуги.

За даними УЗ, частка оформлених через інтернет проїзних документів постійно зростає: у 2019 році так наразі реалізовано 56% квитків, тоді як за 2018 рік це становило 50% від загального продажу.

Редактор: Артем Ільїн
Показати ще новини
Радіо NV
X