Чистий прибуток агрохолдингу Миронівський хлібопродукт впав на 29%
Про це повідомляє прес-служба компанії.
Згідно квартальної фінансовою звітністю холдингу, виручка за вказаний період зменшилася на 7% – до $286 млн, валовий прибуток зріс на 4% – до $142 млн, операційний скоротився на 3% – до $123 млн, EBITDA – на 1%, до $146 млн.
У МХП повідомляють, що за квітень-червень вони збільшили частку експортної виручки з 45% в 2015 до 49%.
Чистий прибуток холдингу за шість місяців сягнув $94 млн у порівнянні з чистим збитком в $61 млн за аналогічний період 2015 року.
Виручка компанії знизилася на 4% – до $530 млн через падіння продажів зерна у порівнянні з торішнім показником. Частка виручки від експорту зросла з 44% у січні-червні минулого року до 48%.
У першому півріччі операційний прибуток МХП зменшився на 19% – до $191 млн, валовий – на 9%, до $223 млн, EBITDA – на 13%, до $235 млн.
"Незважаючи на складну ситуацію в Україні, агрохолдинг, згідно з планом, продовжує поступово розвиватися. Наш сегмент птахівництва розширився, як і прогнозувалося, ми очікуємо нарощення обсягів виробництва і в другій половині року", – заявив голова правління агрохолдингу Юрій Косюк.
Агрохолдинг Миронівський хлібопродукт є найбільшим виробником курятини в Україні. Частка виробництва продукції птахівництва на ринку 60%. Крім цього виробляє соняшникову олію, зерно і продукти м'ясопереробки. На українському ринку МХП представлена брендами Наша Ряба, Легко, Бащинський та ін.