Секрети від «М'ясомаркету». Відомий бренд-шеф Алекс Юсупов проведе серію майстер-класів з приготування бургерів

24 листопада 2020, 11:25
Новини компаній
М’ясомаркет (Фото:М’ясомаркет)

М’ясомаркет (Фото:М’ясомаркет)


Топовий в Україні бренд-шеф і бренд-шеф сомельє «М'ясомаркетів» від МХП Алекс Юсупов в листопаді провів майстер-клас з приготування бургерів у ЖК «Софія». Іменитий шеф буде багато працювати з мережею «М'ясомаркет» — навчати нової в Україні професії м’ясних сомельє і давати слушні поради споживачам.

Відео дня

М’ясомаркет
Фото: М’ясомаркет

Алекс Юсупов малює соусом на булці проти годинникової стрілки, — голосно говорить ведучий, описуючи, як один з найвідоміших в Україні шеф-кухарів готує бургер. За кожним його рухом стежать кілька десятків жителів ЖК «Софія». Приємний м’ясний запах розноситься по всій окрузі, приваблюючи до «М'ясомаркету», біля якого і проводиться майстер-клас, нових гостей.

Гучна подія

«М'ясомаркет» в ЖК «Софія» на Софіївській Борщагівці відкрився в середині вересня і став першим магазином мережі в Києві та сьомим — в Україні. Цей «М'ясомаркет» — сімейний бізнес Олександра Чумаченка і його дружини Ольги Сєрової, який вони відкрили за франчайзинговою моделлю. «Ми раніше не працювали з компанією МХП, але вирішили спробувати відкрити новий для себе бізнес. Першими результатами — задоволені. Ми прислухаємося до побажань покупців і плануємо розвиватися», — розповідає Ольга Сєрова.

У «М'ясомаркеті» продається свіже і мариноване м’ясо, спеції, хліб, молочні продукти, бакалія, вина тощо. «У нас максимальний асортимент курятини, починаючи від цілої тушки і закінчуючи кінчиками крил. Крім цього, є яловичина, свинина, кролик, качка. Великий асортимент різноманітної бакалії, ковбаси, молочні продукти, випічка. Магазин розрахований на те, щоб зайти і купити все, що знадобиться для вечері, обіду або сніданку», — говорить Олександр Чумаченко.

М’ясомаркет
Фото: М’ясомаркет

До «М'ясомаркету» підтягуються охочі купити бургер за невисоку ціну — 99,9 грн, який на очах у гостей готує Алекс Юсупов і його напарник.

Бренд-шеф не просто смажить котлети і збирає бургери, а й ділиться секретами. Наприклад, говорить він, правильна котлета на 70% складається з яловичого антрекота і на 30% — яловичого жиру. І перед цим її найкраще на кілька годин покласти в холодильник. Крім котлети, булочки бріош, салату, цибулі та огірків, він додає до страви соус і ділиться лайфхаками швидкого приготування такого соусу з продуктів, які точно є «під рукою» в дома. «Потрібно змішати майонез, гірчицю, кетчуп і додати ще один інгредієнт — огірковий розсіл. І це не жарт», — говорить він. За задоволеними обличчями покупців видно, що шеф не жартує, а за новою порцією бургерів шикується величезна черга. За дві години, поки триває майстер-клас, страву купили понад 100 осіб. За гарний настрій відповідає діджей.

Компанія МХП планує провести серію майстер-класів з Алексом Юсуповим, і найближчий відбудеться в Одесі.

Новий формат

«М'ясомаркет» — один з нових форматів, які розвиває компанія МХП за франчайзингом. Це оновлений формат convenient store (магазинів біля дому), де відвідувачі можуть придбати не тільки м’ясо високої якості, але й готові страви, бакалію, молочні продукти, яйця, соуси, приправи. У чому основна ідея? Полегшити життя кожного споживача. «Найголовніше, щоб ті, хто купує тут м’ясо, були щасливі. Щоб, прийшовши додому, людина могла відкрити м’ясо, покласти на сковорідку і отримати смачний продукт, а вільний час можна присвятити сім'ї», — розповів Юрій Косюк про філософію «М'ясомаркету». До кінця року МХП планує відкрити до 50 магазинів, а в наступному — збільшити їх кількість до 350 торгових точок. У перспективі п’яти років мережа «М'ясомаркетів» буде рости до 2 тис. магазинів по всій території України. Ці плани виглядають цілком реалістичними — кількість підприємців, які хочуть працювати з МХП, чимала.

М'ясомаркет
Фото: М'ясомаркет

Ми постійно прислухаємося до побажань клієнтів, каже заступник голови правління з комерції МХП Сергій Іванов. Так з’явився «М'ясомаркет-бот», який нагадує про покупки і дозволяє зробити замовлення з доставкою замовлення в квартиру. «Це дуже зручний інструмент для споживача. Наприклад, перед кожними вихідними наш клієнт замовляє 1,5 кілограма курячого філе, і повідомлення буде нагадувати йому про те, що, можливо, необхідно зробити нове замовлення. Поки сервіс доступний на території ЖК „Софія“, але ми плануємо його розширювати», — каже Ольга Сєрова.

М’ясомаркет
Фото: М’ясомаркет

У «М'ясомаркеті» працюватимуть нові для України фахівці — м’ясні сомельє, навчати яких будуть у Школі м’ясних сомельє під керівництвом Алекса Юсупова. Всі співробітники магазину будуть дарувати гостям приємні емоції від гастрошопінгу, ділитися ідеями смачного приготування улюбленої м’ясної страви та допоможуть покупцям вибрати всі потрібні для цього інгрідієнти.

«Ми проаналізували програми найкращих світових шкіл, наприклад, в Австрії та Шотландії, і взяли найкращі напрацювання», — додає Сергій Іванов. Алекс Юсупов планує приділяти велику увагу і покупцям: писати їм листи, в яких він буде ділитися рецептами та порадами, як зробити страву ще смачнішою.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X