Британські видання втратили мільйони доходів від реклами через список заборонених слів від рекламодавців

24 січня 2020, 11:09

Через недосконалу технологію, популярні матеріали на нейтральні теми не заробили на рекламі.

Британські видання втратили близько $223 млн (170 млн фунтів) доходів від діджитал-реклами в 2019 році через списки заборонених слів і тем від рекламодавців, пише The Guardian.

Відео дня

Технологія, яка запобігала появі рекламних повідомлень поруч з небажаними матеріалами, на кшталт кримінальних новин або повідомлень про тероризм, також блокувала появу реклами і біля популярних матеріалів — про фінал Кубка світу з регбі або Гру престолів.

У списки заборонених слів часто потрапляють слова «атака», «смерть» і «секс». Відповідно, біля матеріалів з такими словами реклама не з’являється. Попри те, що видавці загалом заохочують подібні запобіжні заходи, іноді списки заборонених слів розростаються до 3 — 4 тис., блокуючи рекламу в матеріалах різної тематики.

«Ненавмисним наслідком є те, що деякі з кращих і найбільш надійних матеріалів ненавмисно блокуються», — зазначив Джеймс Уайлдман, виконавчий директор видавництва Hearst UK, яке випускає глянцеві журнали Cosmopolitan і Elle.

За минулий рік британські видання заробили на діджитал-рекламі близько $995 млн (758 млн). Відзначається, що таким чином приблизно п’ята частина рекламних доходів втрачається через заборонені слова.

Нагадаємо, що недавно рекламодавці попросили Google не відмовлятися від підтримки cookie-файлів до появи альтернативи, оскільки це негативно позначиться на ринку таргетованої реклами.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X