Британські експерти назвали найдорожчий бренд у світі
Гігант світової електронної торгівлі - компанія Amazon вперше став найдорожчим брендом у світі.
Про це свідчать дані рейтингу 500 найдорожчих брендів, складений британською консалтинговою компанією Brand Finance.
У 2017 році Amazon подорожчав на 42% і посів перше місце у списку, покинувши третє місце в рейтингу попереднього року. Вартість бренду оцінюють в $150,8 млрд.
При цьому, торішній лідер рейтингу - Google - перемістився на третю позицію. Його вартість зросла лише на 10% за рік - $120,9 млрд.
Компанія Apple зберегла за собою друге місце. Бренд подорожчав на 37% і оцінюється в $146,3 млрд.
Зазначається, що крім трійки лідерів, в першій десятці рейтингу ще 5 брендів з США - Facebook, AT & T, Microsoft, Verizon, Walmart.
У рейтинг також потрапили бренди Китаю і Кореї - Samsung і ICBC.
Нагадаємо, що засновник і глава американського гіганта електронної торгівлі - компанії Amazon - Джефф Безос став найбагатшою людиною в світі зі статком у $105,1 млрд.
Amazon - найбільший в світі інтернет-магазин. Компанія управляє роздрібними сайтами Zappos і Audible, є платформою для сторонніх постачальників і надає послуги хмарних обчислень.