Краще за очікуване. Bosch прозвітував про значне зростання продажів — наторгували на 79 млрд євро

11 лютого, 12:56
Загальний обсяг продажів групи Bosch перевищив рівень докризового 2019 року (Фото:DennisM2 / Flickr)

Загальний обсяг продажів групи Bosch перевищив рівень докризового 2019 року (Фото:DennisM2 / Flickr)

За підсумками 2021 року Bosch відзвітували про зростання продажів до майже 79 млрд євро, прибутку до сплати відсотків і податків — до 3,2 млрд євро.

Виробник побутової техніки Bosch прозвітував про значне зростання продажів за підсумками 2021 року. За попередніми даними, загальний обсяг продажів зріс на 10% - до 78,8 млрд євро, йдеться в повідомленні компанії.

Відео дня

Після коригування з урахуванням впливу валютних курсів зростання продажів провідного постачальника технологій та послуг склало 11%. Прибуток до сплати відсотків та податків (EBIT) від операційної діяльності збільшилася більш ніж наполовину та досягла 3,2 млрд євро.

Очікується, що маржа EBIT від операційної діяльності становитиме близько 4% проти 2,8% роком раніше.

«Наш бізнес у 2021 році показав набагато кращі результати, ніж очікувалося. Ми змогли перевершити наші прогнози, попри багато труднощів, пов'язаних, наприклад, із витратами через проблеми з постачанням та зростанням цін на сировину», — зазначив голова Правління Robert Bosch GmbH доктор Штефан Хартунг.

Зазначається, що загальний обсяг продажів групи Bosch не тільки зріс у річному обчисленні, а й виявився вищим, ніж у докризовому 2019 році.

Значне зростання продемонструвало найбільший бізнес-сектор, що генерує найбільші обсяги продажів — Mobility Solutions.

Обсяг продажів у цьому секторі зріс на 7,5% до 45,4 млрд євро, попри дефіцит мікросхем, який особливо позначився на автомобільній промисловості. З поправкою на валютні курси зростання склало 7,9%.

Сектор промислових технологій виграв від відновлення ринку машинобудування та досяг обсягу продажів у 6,1 млрд. євро. Це на 20% більше, як у номінальному вираженні, і після коригування з урахуванням валютних курсів. Обсяг у цьому сегменті продажу повернувся на докризовий рівень.

Також високим попит мали споживчі товари - продукція для дому та саду. Обсяг продажів становив 21 млрд євро — на 13% більше, ніж на рік раніше. З урахуванням впливу валютних курсів зростання склало 15%.

Обсяг продажів у бізнес-секторі Енергетика та будівельні технології зріс на 11% – до 5,9 млрд євро, а з урахуванням впливу валютних курсів – на 12%. У компанії зазначили, що на продаж у цьому сегменті цілюще вплинув високий попит на екологічно чисту опалювальну техніку.

Зазначається, що завдяки зусиллям багатьох країн щодо переходу до кліматично-нейтральної економіки, Bosch зміг збільшити продаж підключених електроінструментів, побутової техніки та систем опалення на 50% у 2021 році — з 4 мільйонів одиниць у 2020 році до більш ніж 6 мільйонів.

Сама Bosch до 2030 року планує скоротити викиди вуглецю по всьому ланцюжку постачання від закупівлі до використання продукції на 15%.

У регіональному розрізі продажі зростали так: у Європі — на 9,3% до 41,5 млрд. євро, у Північній Америці — на 6,5% до 11,5 млрд. євро. У Південній Америці обсяг продажів зріс до 1,4 млрд євро, а зростання склало 32%.

Європі продажі зросли на 9,3% до 41,5 млрд. євро. Після врахування впливу валютних курсів це збільшення становило 10%. У Північній Америці обсяг продажів сягнув 11,5 млрд. євро. Збільшення продажу на 6,5% стає 10% після коригування впливу валютних курсів.

У Південній Америці обсяг продажів зріс до 1,4 млрд. євро – зростання на 32%, або на 41% після коригування валютних курсів. В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні продаж зріс на 12% до 24,4 млрд євро.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X