Bolt запускає франшизу і планує експансію на нові ринки

25 січня 2021, 11:48

Компанія Bolt запускає франшизу і планує експансію в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та Латинській Америці.

Сервіс таксі Bolt запускає власну франшизу, щоб прискорити розвиток компанії за допомогою експансії за межі основних ринків в Європі і Африці. Про це йдеться в повідомленні компанії.

Відео дня

Зокрема, сервіс планує розширення в країнах на кшталт Індії та Бразилії. Перевірені одержувачі франшизи зможуть запускати на локальних ринках один або кілька сервісів Bolt, серед яких — послуги райдхейлінгу, прокату електросамокатів і електровелосипедів, а також доставка їжі.

«Франшиза Bolt прискорить зростання компанії і дозволить підприємцям по всьому світу використовувати технології Bolt у сфері райдхейлінга, мікромобільності і доставки їжі», — зазначив Микита Уткінс, менеджер з розширення франшизи Bolt.

Підприємці, що приєднуються до Bolt, будуть вести операційну діяльність компанії, підтримку користувачів, реєстрацію водіїв і кур'єрів. У компанії наголосили, що мають «багаторічний досвід успішної співпраці» з партнерами з Саудівської Аравії, Росії та Мексики.

За даними компанії, в 2020 році кількість користувачів Bolt збільшилася приктично в 2 рази. Зараз платформа налічує 50 мільйонів користувачів в 200 містах 40 країн світу.

Нагадаємо, що в грудні 2020 року сервіс таксі Bolt провів найбільший раунд фінансування за час свого існування. Компанія закрила раунд інвестицій на 150 млн євро.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X