Великий брат тут як тут. МХП Косюка представив результати проекту по відстеженню емоцій співробітників
Завданням проекту було визначити, що приносить співробітникові МХП більше позитивних емоцій протягом робочого дня
Агрохолдинг МХП бізнесмена Юрія Косюка вперше публічно представив деталі і попередні результати перших етапів проекту з моніторингу емоційних станів співробітників, який близько року тому викликав бурю обговорень в ЗМІ і соцмережах, повідомили в МХП.
Проект реалізований на основі сканерів на робочих місцях, дані з яких обробляють алгоритми емоційних обчислень на основі штучного інтелекту. Пілотна стадія проекту, яка спочатку охоплювала 70 співробітників-волонтерів, а згодом 350 осіб у головному офісі компанії і деяких регіональних підрозділах, була покликана знайти співвідношення між емоційними станами співробітників і їх професійною ефективністю. Над проектом працює команда, що включає HR-менеджерів, психологів, аналітиків і фахівців у сфері IT та big data.
«Завдання проекту — визначити, що приносить людині більше позитивних емоцій протягом робочого дня, в які моменти вона найбільш продуктивна, і знайти таке рішення, за якого співробітник буде ефективний, максимально продуктивний і креативний, отримуючи максимум користі для власної професійної реалізації та для зростання ефективності самого холдингу», — розповіла Ксенія Прожогіна, директор департаменту управління персоналом та комунікацій МХП.
Кожен співробітник, який бере участь в дослідженні, має доступ до аналітичних даних свого профілю, які складені алгоритмами на основі штучного інтелекту, — додала вона.
«Що це дає співробітнику? Інноваційна технологія дозволяє людині самостійно відстежувати піки своєї ефективності, управляти виходячи з цього своїм робочим графіком, чергувати виконання тих чи інших завдань протягом робочого дня», — розповіла Прожогіна.
Як повідомлялося, глава правління МХП Юрій Косюк оголосив про запуск проекту з моніторингу емоцій співробітників в листопаді 2018 року.